Összes oldalmegjelenítés

2014. december 10., szerda

Advent második vasárnapja

November közepén feltűnt, hogy Kendusra rövid az overálja. Egy extra vastagot már a Hungexpón vettünk neki, úgy néz ki benne,mint egy jóllakott gumimaci. Az öltözködni utáló gyermekemnek praktikusabb az egyberészes overál, védve van a dereka, feneke, combja. Oviban csúszdázik, hintázik, hemperegnek a földön,  mindig szutykos.
Most, hogy ilyen enyhe a tél, lehet nem is lesz szükség a pufira, hanem elég egy vékonyabb darab. Börzét tartottak a Csilibe,vettem neki egy vagány overált, Vininek egy pókemberes melegítőnacit és Lilinek egy pörgős ruhát karácsonyra.
Az egyik árusnál láttam hangoskönyvet, cédéket. Átnéztem őket és megtaláltam a 100 Folk Celsius örök darabját, Paff a büvős sárkány a húzódal rajta. Már az első számnál akadozott, direkt megkérdeztem az eladót, hogy hibátlan-e. 600 forintom bukta.
Ezzel elment a délelőtt.

Adventi vasárnapokon próbálok különleges ebédet az asztalra tenni. Most kuktában főtt bableves volt, sok-sok galuskával(igen, Vince is jóízűen eszi)hozzá almás-diós kevert süti. A levessel már jóllakik az ember, kivéve az én fiaimat és a férjem. Szóvá is tette Zoli, hogy ennyi?!Másnapra kapott húst is(a bablevesben csülök volt, amit termelőtől veszek a piacunkon)
Délután Kende és Zoli moziba voltak. Kendus harcolt az alvás ellen(nem is értem, a világ egyik legegyszerűbb dolga)az autóba bealudt odafele és hazafele is.
Addig mi Vinivel itthon játszottunk, építettem neki akadálypályát: alagútból, ugrálószőnyegből és párnákból. Úgy kacag, hogy felhúzza az orrát, nagyon édes. Levezetésként hintázott, relaxál benne. A legújabb, hogy hozza alvás előtt, bekuckózik, ringatom kb. 10 percig, beteszem a hálózsákba és már alszik is.
Este vacsora előtt gipszfigurákat festettünk, karácsonyi készülődés részeként. Tavaly kaptunk Nóritól és Edittől kiöntő formákat, idén csak gipszet vettem. Lett királyos, angyalkás, csillagos, felhős. Karácsonyfa díszként is szép!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése