Összes oldalmegjelenítés

2014. december 13., szombat

Kendeszáj

Ellentétpárokat mondunk.
Mi a fiatal ellentéte?
Gazdag!

Mi az alacsony ellentéte?
Hosszú!

Kérem a boltban, hogy ne tapizza össze a kindertojásokat.
Nem vagyok én tapír!

Mikor megyünk az Indexsparba gumicukrot venni?

Hozzánk mikor jön a Jézuska?
Már a sétálóutcába vitt karácsonyfát.

Apjával volt, amikor megállította őket a rendőr(Kendus fél a rendőröktől).
Féltél?
Nem, mert láttam, hogy nincs fegyverük.

Este fürdésnél mondom, hogy Vinci combja hurkás.
Reggel: megnézzük, hogy Vinci hurkái elmúltak-e már?

Mentünk az ovisokkal az ABC-be.
Mondtam az óvónéninek, hogy én nem tudom mi az az ABC, soha nem voltam még ott.

1 megjegyzés:

  1. Na de anyuka!Legyen szives mar ezt a gyereket elvinni egy ABC-be!Nagyon cuki! :-)

    VálaszTörlés