Összes oldalmegjelenítés

2014. december 31., szerda

2014-es évünk

Utánanéztem,mit írtam tavaly ilyenkor.(egyik sem jött be)
Azt kívántam, ami még most is fennáll, hogy Vinci aludjon többet, Kendus hisztizzen kevesebbet, Zolinak ne fájjon ennyit a feje és elsősorban legyünk egészségesek. Kívánságaim között szerepel az is, hogy minél többet legyünk együtt,játszunk sokat.
Az idei év nem lesz a kedvencünk: elment Csepeli Mama, Gyuláért aggódtunk nyáron, elmaradt a tervezett felújítás anyagi okok miatt(hogy pozitív legyek, örülök, hogy a magas házhitelünket tudjuk fizetni, ja és már csak 2 év!!!!!) mi egészségesek vagyunk(a fránya migrént leszámítva).
Az év arról szólt, hogy Vinci mozgását fejlesztettük, Kendusnak az ovibeszoktatásról, az új helyzet megszokásról, megszeretésről, nekem  meg kellett szoknom, hogy gyakran vagyunk hármasban, mert Zoli külföldön van.
Boldog vagyok, mert új helyekre is eljutottunk kirándulni, finom ételeket ettünk, sokat csavarogtunk. Fiaim szépek, okosak, egészségesek, jó testvérek, ők a legfontosabbak számunkra,
Január: Vinci megfordult, elmentünk a Nemzetközi cirkuszfesztiválra.
Február: Parádsasváron teleltünk, azóta is emlegetjük, hogy milyen szuperül éreztük ott magunkat!
Március: Vincivel elkezdtünk babamasszázs tanfolyamra járni, Kendussal vasárnapi program lett a táncház.
Április: Zalacsányban töltöttünk fel.
Május: Vini keresztelője
Június: Vakáció!Jártunk strandon, múzeumba, piknikeztünk
Július: Vince 1 éves lett!! Kirándultunk Alcsúton az arborétumban, Mezítlábas Parkban
Augusztus: Kende a terápiás lovaglását elkezdte a Péteri Majorban
Szeptember: Röjtökmuzsalyon pihentünk
Október: A hónapból a Várgesztesi kirándulás maradt emlékezetes
November: Cifra Palota rendezvényen voltunk a Müpában
December: Kende 4 éves lett!

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szuper ez a hónap sorolós, vihetem az ötletet?
    Boldog új évet, teljesüljenek kívánságaid! :)

    VálaszTörlés