Összes oldalmegjelenítés

2014. június 6., péntek

Ovis majális

Múlt hét pénteken volt az ovis majális(az új bejegyzésekbe próbálom magam utolérni)
12-13 fok volt, ősziesen hideg, fújt a szél, ezt már reggel is lehetett érezni, de Kendus a kérésem ellenére sem vett fel kabátot, egy vékony felsőben és egy farmeringben ment oviba. (Az apját is kértem, hogy adjon rá plusz egy réteget vagy kabátot, de a válasza az volt: "A férfiak nem fáznak".aha, csak gyógyszerre költenek...)
Délután vittem azért kabátot, sálat, sapkát, akkor már elfogadta.

Kérték az óvónők, hogy 14.30-ra menjünk a gyerekekért. Igazából nem értem, hogy miért(nem is akarom már megérteni). 15.45 körül értünk az oviba. Hogy miért?Vini soha nem alszik, 20-30 percnél többet, bezzeg, akkor, amikor időre megyünk, akkor alszik 1,5 órát!Nekem nem volt szívem felébreszteni, szóltam Kiflimarci anyukájának, hogy késünk, segítsen Kendusnak öltözni(ami megy neki ügyesen, de állítólag ezért hívtak előbb)

A hideg idő ellenére a gyerekeket leültették a földre egy polifomra(nem padra, áá!)és hallgatták az okos polgármester, vezető óvónő beszédét(minek?semmit nem értenek belőle..), aztán megnézték a dolgozók által előadott 5 perces mesét.
Kendus már arra várt leginkább, hogy kipróbálja a trambulint(ami itthon is van, nem baj, ott fizettünk érte), hogy egyen főtt kukoricát(szerintem most evett olyan formában másodszor életében, de nagyon ízlett neki), felüljön a rendőrök motorjára
, bringázon, horgászon, kifessék az arcát.
Természetesen pókembernek festették ki(mint az ovi összes fiútagját, de elfogultság nélkül állíthatom, hogy az én pókemberem volt a legszebb), Lilit Hello Kittynek(péntekenként Roni van Lilivel, eljöttek ők is a majálisra)
Mindenért fizetni kellett gyönggyel(amit pénzért lehetett megvenni, 300-400ft volt minden, erre nem készültem), nálam szokás szerint 1000 ft(ami két gyereknél kevés), de a szomszéd nagymama adott kölcsön:)
Lili és KEnde is nyert a tombolán(előzőleg a gyerekek megunt játékait sorsolták ki, imádkoztam, hogy Kendus ne a saját játékát nyerje vissza:), ugyanez volt a horgászásnál is)
A képen is látszik, hogy mennyire fázott a fiam
Volt kutyás bemutató, vöröskeresztes próba újjáélesztés, karate bemutató, néptánc bemutató. Kendust igazán az ugrálóvár kötötte volna le(ha lett volna még nálunk pénz ....
Mi, Vincével 17 körül leléptünk,(18.30 körül ért véget a buli) Roni hazavillamosozott a két gyerekkel. Itthon kitört a balhé Lili és KEnde között egy szórólap miatt:), ami már a fáradság legalját jelentette.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése