Összes oldalmegjelenítés

2014. május 29., csütörtök

Alsógatya nélkül

Kendus önállóan öltözik. Az ovi megkezdésekor(2,5 évesen)még nehezen ment neki, hisztizett, ha nem sikerült neki elsőre és inkább feladta. Én a nyugis Anya, inkább felöltöztettem a nagy kajla fiamat, de ez már a múlté!
Előző este kikészítem(az estek 98%-ban) a kanapéra a másnapi ruháját és a pizsamáját.
Előfordul, nagy ritkán, hogy nem készítem ki,  hanem ő kihúzza a fiókot és kiválasztja mit szeretne magára venni. Így fordult elő, hogy 35 fokban sízoknit húzott a lábára, ami akkor tűnt fel, amikor a Kerekítőn a könyvtárba le kellett venni a cipőjét.(addig elkerülte a figyelmemet)
Tegnap kikészítettem a ruháját, önállóan felöltözött(már össze is hajtja a ruháját!haladunk!) és az apja elvitte az oviba. Délelőtt próbáltam elpakolászni a szobájában, a pakolászás közben megtaláltam az alsógatyát, amit valamiért levetett magáról, de másikat nem vett elő.
Hívom az apját, hogy alsógatya nélkül van a gyerek(neki is feltűnt, mikor öltöztette:)az oviszsákból elővettek egyet, így nem maradt egy szál fütyiben a gyerek:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése