Összes oldalmegjelenítés

2014. május 9., péntek

Gyömi

Az utókor számára(elsősorban a fiúknak)írom a bejegyzéseket.
Az idő homályában sok minden elveszik/elfelejtődik, de a "gyömi"azt hiszem nem fog.
Amikor Kendus leszokott a cumiról, volt egy-két nehezebb elalvása.(Emlékszem úgy terveztem ezt a cumileszoktatási projektet, hogy majd vasárnap este nem kapja meg, legyen nyugis a hétvége. Hétköznap beszéltem Tamással telefonon, említettem neki a cumielhagyást. Erre ő: miért vársz vele addig?Ne add neki oda, sír egy kicsit, aztán megszokja. Köszi Tamás, úgy tettem, ahogy javasoltad:)
A mese utáni összebújás alatt kereste a cumit, felajánlottam neki, hogy bújjunk össze szorosan és öleljük át egymást. Kende megkérdezte: Gyömiszhetem a kezed???
Ez azt jelenti nála, hogy a könyökhajlatba betuszkolja az ujjait és birizgálja a bőröm(ami ha sokáig tart elég zavaró számomra)
Ha fáradt/beteg vagy csak megnyugtatásra vágyik, akkor jön és "gyömi".(Orrsziporszinál is!, amit már önállóan is használ, persze orrot is fúj, de ha nem jön ki minden trutyi, akkor bevetjük)
Volt, hogy Judit Mamának és Roninak is gyömiszte a kezét.(A kifejezést ő találta ki)
Fontos számára ez a fajta testkontaktus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése