Összes oldalmegjelenítés

2014. május 17., szombat

Tamásék nálunk

Olyan ritkán találkozunk velük, amikor a fővárosban laktak még csak Mira volt meg, akkor én még dolgoztam, de most, hogy Tamáséknál 3 lurkó, nálunk kettő, igazán jókat bandázhatnának gyakrabban a gyerekek és dumálhatnánk sűrűbben.
Tamást még az egyetem alatt ismertem meg, nyelvjárásgyűjtő kirándulásra jelentkeztem, úgy, hogy senkit nem ismertem. A gyülekező helyre mentem a megadott időpontban, de rajtam kívül nem volt senki ott, aztán jött Tamás és előadta, hogy mi most ezt a kirándulást(cél: Horvátország volt)jól lekéstük.
Szerintem látta rajtam, hogy mennyire elkeseredtem, aztán megnyugtatott, hogy csak viccel, mi érkeztünk túl korán.
Azután a nyelvjárásgyűjtő kirándulás után többször vettünk részt hasonlón, de emlékezetes marad az erdélyi vakáció, az olaszországi kisbuszos" kultúrsokkos"csavargás vagy a bécsi kirándulás és az , hogy az  esküvőjükön mennyit táncoltunk:)
Megismertem Tamást, a feleségét Vicát, húgát Ilcsit és a kisebb családját, barátait. Időközben leköltöztek Pannonhalmára és a jövőjüket is ott képzelik el.

Tegnap délután nálunk voltak(igaz jobb lett volna, ha az egész napot itt töltik), de így is sikerült a gyerekeknek együtt játszaniuk, a felnőtteknek beszélgetniük. Egyszerű pizzapuffancsot sütöttem nekik, kértem Zoli, hogy jöjjön haza időbe. Olyan jó volt látni a gyerekeket, döbbenet, hogy mennyit nőttek(megbeszéltük, hogy mi nem öregszünk, csak a gyerekek nőnek:)
Mira jövőre suliba megy
, Ambrus szépen beszél és olyan kis udvarias, Ábel meg csak most született,
de mindjárt 6 hónapos...
Kendus irigykedett, önző módon viselkedett, a játékait nem engedte oda Ambrusnak.
Aztán hancúroztak
egy sort, Mira és Tamás eljött velünk az oviba Kendéért. Kb. 15 perces út tőlünk az ovi, de ha 2-4 gyerek jön, akkor kb.30 perc.
A tegnapi út hosszabbra sikeredett: Kendusnak kiesett a futóbicójából az első csavar, zakózott egyet, tulipánokat szedtek az út mellől, kicsit dacolt a fiam....
Vinci élvezte a nyüzsit,
előtte nem akart aludni, az oviba vezető úton kicsit pihentette a szemét, de fürdés után teljesen kidőlt és szunyált egy hosszabbat(azért éjszaka 1,5-2 óránként cicire kérezkedett)

1 megjegyzés:

  1. Köszönünk mindent, jó volt Nálatok! A fiúk meg nagyon jól összehaverkodtak, mert eddig hiába találkoztak már többet, most kezdenek egymásnak igazi társaságot jelenteni:) Úgyhogy folyt. köv. :)

    VálaszTörlés