Összes oldalmegjelenítés

2014. május 22., csütörtök

Talán a sárgaborsó főzelék?

okozta Kendus hétfői brutális hasmenését, nem tudni, ahogy jött, olyan gyorsan túl van rajta(szerencsére)
Hétfő reggel kérte Kendus, hogy később menjek érte az oviba, legyen idő kint játszani.( Kb. 16 mire hazaérünk, Vince 17kor eszik, délután nincs idő játszóterezni. Vinci korán éjszakát csinál, miután elalszik tudunk kimenni az udvarra vagy bent közösen játszani.)
Már a játszótéren
Később is mentem, kb. 16re, 15.30 helyett. Szépen sütött a nap, gyalog mentünk, vittem neki a futóbicajt.
Az udvaron keresem őt, de nem találom(Zs. néni nem jött volna szólni, hogy hé meg hó, a fiad kint ne keresd)Mosolyogva odamegyek Zs. nénihez, hogy nem találom Kendust. Ja, hogy nem találom, mert a budin ül, megy a hasa.(Egy telefont nem ártott volna megereszteni). Bemegyek, dadus néni pucolja a folyosót, budit, szegénykém mindent összekakilt. Már a második kisfiú nadrágja volt rajta(az övéi már mind kakisak)
Sírt, hogy fáj a hasa. Na gondoltam ennek a fele sem tréfa, megkérdeztem, hogy mikortól megy neki ennyire a hasa(délutáni alvás után szó szerint összefosta magát)és mi volt az ebéd(sárgaborsó főzelék). Szegénykém extra érzékeny gyomrú, a hüvelyeseket egyébként sem bírja(ahogy az apja sem).
Lassan összeszedtük magunkat(azért egy adag szaros ruhát sikerül ottfelejtenem)és elindultunk, de az udvaron is rájött a hasmars, a járdára, bokorba, ahol értük, oda kakilt(szóltam, h takarítsanak utána). Már a kimerültségtől, gyengeségtől lépni nem tudott(folyamatosan jött belőle a cucc).
Felhívtam Zolit, hogy nem tudunk hazamenni, beköltözünk az ovi wc-be, amíg nem jön értünk.
Elesett, sápadt volt, de hőemelkedés, hányinger nem kísérte a fosást. Kihívtam a dokinénit, kapott Normolyt port(sópótló, infúzióba adják a Lászlóba). Este ivott rendesen, de ami bement ki is jött.
Reggel már evett ropit, pogit,délben spagettit ami benne maradt. Másnapra kutya baja nem volt. Azóta itthon van.
Gyanítjuk, hogy nem vírus okozta, hanem a kaja.

1 megjegyzés: