Összes oldalmegjelenítés

2014. május 5., hétfő

Anyák napja

Elkényeztetnek, mind a három pasitól kaptam(kapok)valamit.
A legkisebbtől, hogy 1 órát egyhuzamban aludt!Ennél nagyobb ajándékot nem is kívánhatnék!
A legnagyobbtól(az apjuktól), hogy a kedvenc reggelimet készítette(úgy, ahogy csak ő tudja: bundás kenyér paradicsommal, kávéval). Bónuszként fodrászhoz is eljuthattam délután. Felváltottuk egymást, amíg én szépítkeztem, addig ő a fiúkkal buszokat nézett, sétálgatott. Amikor ő került sorra, a fiúkkal szökőkutat lestünk, szerencsejátékoztunk.(Kendus nyert 300ft!, amit beledobált a mini járművekbe)
Kendétől saját készítésű ajándékot kaptam, ebéd után elpakolt a szobába(behajította a játékokat a kisház mellé, így úgy tűnt, rend van...)és egy kedves versikét.
                                               

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése