Összes oldalmegjelenítés

2014. június 12., csütörtök

VAKÁCIÓ!!!!!!!!!!!!

Ma van az utolsó nap az oviban, aztán kitör a vakáció!!
Anya, de mit jelent, hogy vakáció????
Hogy nem megyünk oviba???

5 hétre bezár az ovi,a csoportszoba megszépül, mindenki feltöltődik energiával, élvezzük a nyarat, punyadunk, édes gyümölcsöket eszünk, fagyit nyalunk, fürdünk, kirándulunk, lustizunk.
Augusztustól aztán ismét nyitva az ovi ajtaja, először arra gondoltam, hogy nem megy majd csak szeptemberben Kendus, aztán arra jutottam, hogy majd meglátjuk. Szeret oviba menni, beszéltem szülőkkel(olyanokkal, akik kicsivel vannak otthon és olyanokkal, akik dolgoznak), hogy augusztusban viszik-e a gyerkőcöt.
A legtöbben azt mondták, hogy igen.
Ha itthon vagyunk, akkor Kendus megy tornára és lovagolni hetente egyszer(amíg a könyvtár nem zár be nyári szünetre, addig oda is sűrűn megyünk)
Emellett próbálok tartalmas programokat kitalálni, persze lesz itthon mesenézés is, bandázás, motorozás.

Az utolsó napot kirándulással zárja a kiskacsa csoport, Állatkertbe mennek.
Kendus nagyon várta. Együtt pakoltunk be a hátizsákba, kekszből és almából dupla adagot kért, hogy meg tudja kínálni a többieket!!
Több táskája van, egész kollekcióval rendelkezik(de Thomasos nincs, ezt szóvá is tette valamelyik nap, amikor meglátta, hogy másnak van, de neki nem is lesz:)
Pókemberesbe pakoltunk, amit Balázstól örökölt és három számmal nagyobb,mint a mérete.
Olyan nagyfiú, hogy már az oviscsoporttal megy kirándulni. Ezen reggel egy kicsit elérzékenyültem, az én fiam...pedig most született.
Azok az álmos szemek

Kértek szülői kíséretet is, amire igent mondtam.(Lehet, hogy felelőtlenül, mert Vincit hova rakom?Zoli 7 napból 5 nincs itthon), aztán szóltak, hogy sok szülő jelentkezett(szerencsére)és nem szükséges mennem.

Megköszöntem az ovis dolgozók egész éves munkáját, pontosan öt embernek(2 óvónéni, 2 dadus, 1 pedasszisztens), de szívem szerint a másik csoport két óvónénijének is járt volna a gasztroajándék, mert sokat volt összevont csoport(betegség miatt)
Saját ribizliből, 100%bio készítettem életemben először lekvárt. Annyi gyümölcs termett, hogy még 10 kg pucolásra vár a konyhában.
A lekvár nagyon-nagyon finom lett!!!
Karácsonyra muffinalapot készítettem szép csatos üvegben, sikere volt, ezen felbuzdulva gondoltam, hogy a lekvárnak is az lesz,ma már mondták, hogy jajjj, de fincsiiiii!!
Kendus is aktívan részt vett a ribizli szedésében, abszolút közös munka eredménye a lekvár!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése