Összes oldalmegjelenítés

2013. október 16., szerda

Pesti Disznó Bisztró, Étterem Hét

Ha jön hírlevél az Étterem Hétről, akkor már nézem azokat  a helyeket,amikről hallottam, olvastam és ábrándozom.(Kedvenc helyünk továbbra is a Duna Garden) A menü ára mindenhol fix: 3300 forint, ebben benne van az előétel vagy leves, főétel, desszert.

A Pesti Disznó Bisztróban foglaltam asztalt, erről olvastam a Nők Lapjában.
Ebédelni mentünk, hármasban Vincivel, Kendu oviban. Vinci amikor megérkeztünk aludt,
Vagány a sapkája, az apja szerint olyan benne,mint egy pénzváltós, gengszteres:)
 később felébredt, vittem neki csörgőt:), hazafelé a kocsiban megszoptattam, így is sokat csúsztunk és türelmesen kivárta az idejét.
A hely a Nagymező utcában van, amit szeretek és a környékét is, sokat jártam arra színházba, turiba, könyvesboltba.

Maga az étterem kicsi, az asztalok túl közel vannak egymáshoz, azt is hallottam, hogy 3 asztalra tőlünk miről beszélnek. A helyből adódóan sok a külföldi. A pincérek olyan semmilyen benyomást keltettek. Egyszer megkérdezték, hogy becsukják-e az ajtót, nincs-e huzat. Arról nem kérdeztek, hogy elégedettek vagyunk vagy milyen italt szeretnénk. Kihozták az étlapot, amin a menü szerepelt és a borajánlat. Miután elvitték-az étlap egy fénymásolt papír, semmi eredetiség-, nem tudtam, hogy milyen italok közül lehet(ne)választani.
Az ételek nagyon lassan készültek el, 13-re érkeztünk és rohantunk 14.30-ra az autóhoz, mert addig volt parkolásunk. Az ételek nagy része ,mivel menü, előre el van készítve. Már a desszertnél kértük a számlát.

Az én menüm: leves helyett előételt választottam: szarvasgombás disznó pástétom. Nagyon finom volt, pirítós mini paradicsomos pogácsához hasonló pékárúval. A főételem: kacsamellfilé(nyami) korianderes csipkebogyó mártással és túró fánkkal. Ez tökéletes volt, a csipkebogyó mártásban éreztem vörösbort is(a pincér nem tudta biztosan megmondani, hogy van-e benne). Odavagyok a túrófánkért, de soha nem sikerül igazán jól. Az étteremben pont olyan volt, amire vágytam.
A desszert: máktorta áfonya dzsemmel. A máktorta sima kevert tésztás süti volt, mákkal. Nem ilyenre gondoltam, én az édesszájú. Mindig a desszertre gyúrók, itt csalódás volt.
A hely egy próbát megér, de csak akkor ha étterem hét van, mert az árak nem a földön járnak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése