Összes oldalmegjelenítés

2013. október 13., vasárnap

Megoldás a hasfájásra

Kende egyáltalán nem volt hasfájós, ezért elképzelni sem tudtam, mit jelenthet. Ma már tudom és van rá megoldás, legalábbis a mi esetünkben!Szoptatás után sokáig büfizik, sőt a legtöbb szopi után tele is lett a pelenka, túl híg széklettel.(A rekord: heti 2 csomag!)Ennek ellenére a súlya szépen gyarapszik. Sokat sírt, ordított szegénykém a fájdalomtól, amitől aludni sem tudott.
A gyógyszertárban kapható minden létező szert kipróbáltunk, emellett  pocak-és talpmasszázst, hason fektetést, hintát, hordozást.
Judit Mamával

Bejelentkeztem gasztroenterológushoz, amit le is mondtam. 1 hónap előjegyzés van a magánrendelésen(ami amúgy sem egy olcsó dolog), a Klinikákon leráztak, a doki számát elveszítettem.

Kedves gyerekorvosunk, dr. András Judit ajánlotta a Lactive complete cseppet, kipróbáltuk és bevált, nincs szükségünk gasztrodokira(most). A tejcukorérzékenység sok esetben öröklődik, nagy valószínűséggel Vincinél is jelen van, apai örökség(de ő nem tud róla...)
A csepp könnyen adagolható,drága, de receptre féláron beszerezhető, egy kiszerelés 200 adagot tartalmaz. A szer segít lebontani a tejcukrot és könnyebbé teszi a pocakját. Egy nap max 3szor lehet adni.
Nálunk a kerületben nehezen beszerezhető, 5 gyógyszertárban jártam, mire az egyiknél mondták, hogy van és a gépben,mint tápszer szerepel.
Az étkezésemre figyelek, laktózmenetes tejet és tejtermékeket fogyasztok.
Mama, Vinci, Roni a Babymarkt Börzén

A Lactive complete előtt ettem rakott krumplit(nem kolbásszal, hanem házi szalámival) sok tejföllel(nem laktózmentes)és sajtos-tejfölös lángost(húú...mennyire szeretem a Tátra téri lángost, nem laktózmentes),ezek teljesen kikészítették Vinci hasát. Erre a két ételre kimondottan emlékszem.
Ma már jól alszik, nagyjából eszik-alszik. 1 órát tud ébren lenni, csak akkor sír, ha éhes vagy ha fáradt(vagyis teljesen jól működik:), délután 17.30 a holtpont, akkor fürdik és kb. 18.30 után már alszik is.
Nem szeretem, amikor megkérdezik, hogy "jó"baba. Mit jelent a jó?nagyjából annyit, hogy alszik rendesen. Jó baba, mert sokat mosolyog, érdeklődő, figyelmes és most már mondhatom azt is, hogy jól alszik.

3 megjegyzés:

  1. Szuper volt ezt a bejegyzest olvasni!Veled együtt örülök! :)

    VálaszTörlés
  2. Szia, egy kérdésem lenne: Ti a lactase comfortot hogy adagoltatok, hány cseppet, és belekeverted előtte tejbe? Köszönöm, Mónika

    VálaszTörlés
  3. Kedves Móni!

    Nem kevertem anyatejbe, hanem a szájába kapta. Arra sajnos már nem emlékszem, hogy hány cseppet kapott Vinci, de szerintem a gyógyszertárban segítenek.

    VálaszTörlés