Összes oldalmegjelenítés

2013. október 30., szerda

Hozzátáplálás

Megkezdődött.
Olyan nagyfiú már!:)
Megijedt a fényképezőgéptől
3 hónapos!

Kendusnál megfogadtam(mennyit tanul az ember az első gyereke után, mennyivel tapasztaltabb vagyok),hogy 3 hónaposan elkezdem a hozzátáplálást. Nem azért, mert kevés lenne a tejem, bőven van, hanem már nem elég erős, nincs olyan tápértéke. Kendus a "késői" hozzátáplálás miatt 1 hónapot konkrétan végigsírt én meg álltam előtte értetlenül, hogy miért???Aztán ahogy megkapta az első alma adagját aludt,mint a bunda.

Vincinél más a helyzet. Ő kevés alvással is beéri(nem úgy,mint a szülei). Születése után nem aludt, amíg ki nem derült, hogy laktózérzékeny, aztán jött a hasfájós időszak. Nem sír csak nem alszik. Engem nem zavar, csak ne bömbizzen. Ébren van és jókedvű, mosolyog,mint a tubarózsa.
Állandó segítségem
Judit Mamától kapott almát és sütőtököt, kóstolta már a fehérrépa-krumpli kombót, alma-sárgabarack pürét. Minden ízlett neki, csak a mennyiséget keveselte. Nyammogott, hogy kéne még, de féltem, hogy visszahányja. Tegnap pl. három kisebb krumplit evett egy nagy fehérrépával. Minden falat után dob egy mosolyt. Emellett 2 óránként mellre kérezkedik, max. 2,5 órát bír ki. A hordozóban eszik, a hintához, etetőszékhez még nőnie kell.
Pocakos pufóka.

1 megjegyzés: