Összes oldalmegjelenítés

2013. október 2., szerda

Logisztika

Fülig ér a szája:):) IMÁDOM!!
Ketten vannak, de nekem nincs hat kezem és nem tudok kétfelé szakadni.
A helyzet a következő: tegnap felhívtak 10-kor az oviból, hogy menjek Kenduért, mert 39 fokos a láza. Nincs felsőlégúti nyavalyája , tudtam, hogy kétesélyes a dolog: 1. fosás-hányás kombó vagy 2. felfázás(hideg az uszi víze, 30.5 fok!, oké, hogy mozognak, de akkor is...)
Na az első tippem győzött. Neki,mint az apjának és Vincinek is(aki tejcukros,mint a bátyja)a gyenge pontjuk a pocakjuk, bélrendszerük.
Nóritól kapott pókszövővel, köszönjük!

Hazajöttünk, hányt,mint a lagzis kutya(fújjjj, már a babfőzelék(amit mi nem eszünk) látványától is rosszul voltam, a szagokról ne is beszéljünk), a hőjét nem tudtam 38.5 alá vinni. Felváltva kapta a kúpot és a más hatóanyagú lázcsillapító szirupot. Hideg vizes borogatást a csuklójára. Hűtőfürdőt nem csináltam, mert a sírdogáló, nemalvó Vinci mellett nem tudtam. Több alkalommal zuhizott, szegénykémnek még a haja is hányásos lett:(
Közben Vincit nem tudtam ellátni, szoptattam, de büfiztetni nem tudtam, mert rohantam Kendushoz, akinek jött a "nagyon kaki és a nagyon hányás" nagyjából egyszerre.
Áthívtam Marcsit, a kedves szomszédunkat, hogy SOS! segítsen.Közben telefonáltam Zolinak, hogy örülnék, ha hazajönne.

Miután Kendus megkapta a hányás elleni kúpot, abbamaradt a hányás(ha nem így lett volna, akkor ismét élvezzük a László kórház vendégszeretetét), de a fosás és a magas láz ellen még éjszaka is küzdöttünk. Ma napközben láztalan volt, de ebéd utáni alvásnál ismét 39:(, dolgozott benne a vírus.

Közben Vinci is hányt kétszer, fosott.
Ha nem sír, akkor mosolyog, köztes állapot nincs:)

Akkora adagot hányt, hogy elázott a ruhám(büfiztetés után voltunk). A fiúkat elláttam, tiszta pelus, tiszta popsi, mosakodás, utána beálltam én is a zuhany alá, hogy a bőrömön lévő hányástól megszabaduljak. Vincit bevittem a fürdőbe magammal a hordozóba-jó, ha szem előtt van, ha hánynia kell, kéznél legyek. Kendus bebújt az ágyba. Habos rajtam a tusfürdő, robotgyorsasággal teszem a dolgom, mire jön Kenduska: Anya!Nagyon kaki!!!!!!!!!!!(amikor úgy érezte, hogy pisilnie kell, akkor is kaki jött).
Én ki a zuhanyból, Kendus wc-re teszem, közben ránézek Vincire, akinek a szájából jön a hányás..............

Este kihívtam a gyerekorvosunkat. Kendus kapott sópótló folyadékot(kiszáradás ellen, ezt kapja a kórházban infúzióban). Vinci Lactase comfortot, talán attól aludni fog. Vagyis nagyon bízom a szerben, 2 hétig használjuk majd és várom az áttörést!Nem normális, hogy nappal max 10 percet alszik(pihenteti a szemét), éjszaka 3-4 órát összesen. Kimerültek vagyunk.
15ó óta láztalan Kendus, kétszer híg széklet, Vinci nem hányt, de még nem jött álom a szemére. Szegénykémnek nagyon fáj a pocakja.


3 megjegyzés:

  1. Ez egy nagyon intenzív betegség!:-( Te nem kaptad el? Nálunk ilyenkor mindenkin végigmegy..:-( Jobbulást nektek!

    VálaszTörlés
  2. Húú, ezt még olvasni is fájt. Remélem jobban telt az éjszaka, gyors gyógyulást mindkét gyermeknek!

    VálaszTörlés
  3. Jujj nagyon sajnálom. Nem lehetett könnyű az biztos. Remélem hamarosan mindenki jobban lesz. Már csak az hiányzik, hogy te is elkapd! Jobbulást a gyerkőcöknek és kitratást!

    VálaszTörlés