Összes oldalmegjelenítés

2013. május 25., szombat

Bezzeg az én időmben!!!

Bezzeg az én időmben, nem voltak olyan szuper, biztonságos, színes játszóterek, mint most!
Múlt héten Csengődön kirándultunk(kicsi település), de még ott is fa-rönk játszótér volt a falu központjában.
Amikor én gyerek voltam(nem is olyan rég), akkor a hinták fémből voltak, mint a játékok legtöbbje, a mászóka alatt óriási kavics(ha esik a gyerek, legalább a kezét, bordáját törje), a libikóka ülése(persze sok használat után, feltöri a feneket).
A csúszda végén homok(sokszor szemét, macskaürülékkel). Ennek ellenére(nem tudtam, hogy másmilyen játszótér is létezik)imádtam a nagy-és a kisjátszóteret a lakótelepen. Szerettem a hordót, amin futni kellett az űrhajónak álcázott mászókát és a fémhintát is.(na meg a többi gyereket, akikkel lent bandáztunk)
A környékünkön lévő összes gyerekbolondító játszóteret ismerjük és szeretjük.
Múlt héten egy viszonylag újat fedeztünk fel Kispesten a Petőfi utcai játszóteret(Nagysándor J-Petőfi u. találkozása a panelek között)
Csak ámultam és bámultam a luxus és biztonságos játékokon, a tér kialakításán, a környezeten.
Minden korosztály megtalálja a kedvére valót, még felnőtt kondieszközök is vannak, a tér körbe van kerítve, nem mobil wc van, hanem normál kiépített illemhely (wc papírral és szappannal -ami a védőnőnél egy egészségügyi intézményben nincs- pelenkázóhelyiséggel és őrrel).
A játékok színesek, mindenhol gumi szőnyeg, van olyan, amin zebra van felfestve. Fiúknak a mozdony mellett egy állomásépület, órával:)
Mászóháló, több csúszda, vár, hajó, hinta(többféle, van olyan,amit nem a gyerek lök, hanem egy hálón fekszik/ül és a szülő körbe-körbe löki), torony, homokozó(ez is tiszta).
A focipálya felett háló, futószőnyeg gyerekeknek, mászófal, lovacska....
A játszótér tesztünkön csillagos ötöst kapott a Petőfi játszótér!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése