Összes oldalmegjelenítés

2013. május 11., szombat

Beiratkozás az oviba

A héten volt az oviba a beiratkozás. Úgy gondoltam, hogy gyorsan hétfőn túl leszünk rajta, Szilvásvárad előtt ezt is elintézem.
A papírokat már vasárnap egy bugyiba összekészítettem. Esett az eső, Zoli és Kendus az autóba maradt, "úgyisgyorsleszek"alapon, valamiért nem bírták nélkülem:) és 5 perc után már az ölemben volt a kisfiam.
A vezető óvónőnek felhívtam a figyelmét, hogy nem a körzetes oviba szeretnénk járatni KEndust, de a jelentkezési lapon ezt röviden megindokoltam.
Amíg az ügyintézés tartott, addig KEndus rajzolgatott egy lapon, elmondott vagy három verset az óvónőnek. A produkáltatásnak nem vagyok híve, de ő olyan kis közvetlen,  beszédes, magától mondja a verseket, mondókákat, ép, ami eszébe jut. Megkérdezték, hogy hívják, erre is szépen válaszolt és elmondta, hogy hol lakik.
Erre az óvónő a jegyzőkönyv megjegyzés rovatába beírta, hogy szépen rajzol, jó a kézügyessége és kommunikatív:)
Persze elhintette a következő mondatot is: "biztos bölcsis"....hát nem, nem bölcsis, mondtam, hogy otthon vagyok vele.
És büszke vagyok rá, hogy ilyen okos!

2 megjegyzés:

  1. Nem ertem... mar miert kellene valakinek bölcsis lennie ahhoz,hogy jol rajzoljon es kommunikativ legyen...

    VálaszTörlés
  2. Nem ertem... mar miert kellene valakinek bölcsis lennie ahhoz,hogy jol rajzoljon es kommunikativ legyen...

    VálaszTörlés