Összes oldalmegjelenítés

2013. május 25., szombat

32 hetes pocak








Vinci ugyanolyan aktív baba, mint Kendus volt. Főleg éjszaka érzem azt, hogy focimeccset vív a pocakomban. 2,5-3 óránként ébredek általában. A terhesség alatt talán kétszer hánytam, nem úgy,mint Kendussal, de most a derekam akar leszakadni. Úgy érzem, hogy fizikailag sokkal jobban bírom, mint az elsőszülöttemnél.

Kívánom az édességet, colát, mekis kaját(főleg a sült krumplit), a tejtermékeket, mákosat, szénhidrátot és a sok egészségtelen mellé jöhet a gyümi is. Kendussal képes voltam éjszaka is enni és mindig ittam egy kakaót, olyan hajnal 4 körül. Mióta megszületett, azóta tartja ezt a szokását, van, hogy 3órakkor, de előfordul, hogy kitolja 5-re.

Már egy ideje magamnak is feltűnt, hogy pingvines a mozgásom, ha szükséges még sprintelek egyet Kende után(tegnap a kátyúknál betonoztak, odament a motorjával és az elkerített fadeszkákat rakta arrébb a friss beton mellett) 10kg híztam.
 A melleim tele vannak anyatejjel, már most van előtejem.
A képeket elnézve is látom, hogy tipikus fiús pocakom van.
Kendus várja Vincit, mondja, hogy neki is van Vinci a hasában, neki is kell vérnyomást mérni(30-as)és tervezi a jövőt. Pl: a szomszéd kislánynak bébitaxija van-nekünk nincs-, de mondta, hogy majd elkéri Vincinek vagy hozzunk le a padlásról labdát és ő majd focizik Vincivel.

Vettünk testvérfellépőt, Hannáéknak van és Kendus ha találkozunk, akkor előszeretettel használja.
Az előszobában már ott figyel az összekészített csomag még mosnom és vasalnom kell olyan apróságokat,mint az Adamo hinta huzata vagy a hordozó betétje. Minden készen áll a fogadására.

2 megjegyzés:

  1. Szerintem az életben nincs ennél jobb!:-)

    Én már csak kicsit vagyok irigy..;-)De jó neked most!!!!
    És nagyon szép a pocakod, látszik nem híztál sokat, bár egy örökmozgó mellett mint Kendus... Biztos nagyon várja már a tesót!:-)
    Szép vasárnapot Nektek!

    VálaszTörlés
  2. De szép pocakod van! És tényleg tipikusan "fiús" :)
    (Azért nagyon örülök, hogy a nevedhez most már tudok egy arcot is párosítani)

    VálaszTörlés