Összes oldalmegjelenítés

2012. október 1., hétfő

Eötvös cirkusz

Vasárnap cirkuszban voltunk, az utazó Eötvös cirkusz műsorát néztük meg a kerületben. A héten többször szemeztem a plakáttal, a Tescóban a szórólapon még kupon is volt, amit eltettem azzal a reménnyel, hogy a hétvégén elmegyünk.

Kendus az elmúlt napokban 3-4órákat aludt délután. Már nem kell szívni a nóziját, jókat eszik, alszik.
Vasárnap 3-kor kezdődött az előadás, KEndus 14.47-kor ébredt, uzsit már elraktam neki, gatyát/pelust cseréltünk és mentünk. Már csak a leghátsó sorokban volt hely(C szektor), de így is élvezhető volt az előadás.

2,5 órás volt a műsor, amiben 20 perc szünet volt. KEndus végigülte tátott szájjal, többször csorgott a nyála, annyira csodálkozott!Ma is mesélt a cirkuszról, annyira élvezte(amit nem gondoltam, hogy ennyi idősen ennyi időt egyhelyben ül/áll)
Amikor mesél: Anya , cirkusz, néni, nosa-nosa(igen, játszották a slágerét), teve, paci
Csibó ragaszkodott a cirkuszhoz, mert gyerekkorában is volt az Eötvös cirkuszba és az "olyan jó volt". (Most egy régi autómobilt hoztak a "színpadra", attól esett le az álla)
Kicsit tartottam az egésztől, mert a bohóc olyan nyomulós, erőltett(talán félne tőle Kende, de közvetlenül nem találkozott vele és a színpadon sem volt)hogy mennyire fogja érdekelni(mint utóbb kiderült nagyon!)

A műsor színvonalas, látványos, szórakoztató volt. Voltak akrobaták, kötéltáncos(még az én szám is tátva maradt), tűzzsonglőr.A műsor összeállításánál figyeltek arra, hogy "haladjanak a korral".A bűvészt hiányoltam(szerintem a cirkuszhoz hozzátartozik). Elképráztatott, hogy az egyik nő mennyi hullahopp karikát forgatott meg a testén. Az akrobatikus számok alatt énekelt egy középkorú nő, na benne volt az X.
Az állatokkal rendesen bántak, látszott rajtuk, hogy jól tartják őket, az már más kérdés, hogy az oroszlánnak a vadonban és nem a cirkuszban a helye. Ami kicsit furcsa volt, hogy egy tradicionális magyar cirkuszi társulatról van szó(legalábbis úgy tudtam), de az állatidomárok olaszok és arabok voltak, sőt egy-két fickónak tunéziai kinézete volt.
Kendus a műsor alatt megszólal: Anya megyek az oroszlánokhoz, adom nekik a banánom!:)Mondjuk neki, hogy ez nem jó ötlet, erre ő: Kiszállok!Kiszállok!(elmegy az ölünkből):)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése