Összes oldalmegjelenítés

2012. október 24., szerda

Babakocsi

Hát eljött ennek is az ideje, nem használjuk a babakocsit. A kocsi csomagtartójában van, extrém esetekre. Kendus szeret gyalogolni, képes nagy távokat is menni. Remélem nem lesz ó lába a" sok "gyaloglástól, mint a legtöbb focistának.( Kendus odavan a fociért, mindegy a méret, a lényeg, hogy rúgni lehessen. A labdajátékokért soha nem rajongtam, ha felém dobták a kiütősben a lasztit, inkább elfordultam, csak elkapni ne kelljen.)

A babkocsink rövid története: Kendus előtt tetszettek a háromkerekű járgányok,dizájnos és praktikusnak is tűntek.Ha bababoltban jártunk, akkor mindig megnéztem a felhozatalt és elképzeltem, hogy milyen lesz egyszer az enyém. Abban biztos voltam, hogy nem egyszínű és nem sötét.
Nem ragaszkodtam márkához(de nekem is tetszik a Stokke,mint Nórinak csak az ára nem:(.
Lilinek is Anya vette, felajánlotta, hogy Kendusét is megveszi. Még csak 6 vagy 8 hetes pocakos lehettem, amikor Anya vaterázott,és nézegettünk kocsikat. Az egyik szín, fazon alapján elnyerte a tetszésem. Emlékszem egy pénteki nap volt, mi este mentünk Egerszalókra és vasárnap már azzal fogadott Anya, hogy megvan a kocsi:)
3 részes, Baby Point márkájú(kínai és szlovák,Pierre Cardin  kocsi utódja). Piros és fekete, óriási kosara van, 4 kerekű, könnyen összecsukható,vagány,  szerintem kényelmes volt Kendusnak. A mózes része csíkos. LEgtöbbet a sportkocsit használjuk/tuk, bevallom a huzata egyszer lett kimosva, amikor tavasszal KEndus fosott és kakis lett.
Mindig büszkén tolom/tam, az első nem kórházas útja az utca szélén lévő nyomi boltba vezetett, ahová  szélessége miatt alig bírtam bemenni a bejáraton.
Ritkán vettem kosarat a kezembe vásárláskor, mert a babakocsi aljába tettem a cuccokat, senki nem szólt érte.

Ahogy mentünk ügyet intézni a bankba, koncert jegyet venni a Csilibe végigmondta az autó márkákat. Apja fia.
A dokinénihez is babakocsi nélkül mentünk fel a 3. emeletre, azokban az üzletekben ahol gondoltak a gyerkőcökre és raktak be kisméretű kosarat vagy autós bevásárló kocsit, ott azt szívesen használja.
Ma délután egyedül elaludt több,mint 2 órát és már este 8 előtt is aludt. Annyira édes volt, raktam be mesekönyveket az ágyába és ülve, kezében a Thomas könyv, szeme csuka:)(kár, hogy nem fotóztam le)
Holnap adok le vizeletet, péntekre lesz eredmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése