Összes oldalmegjelenítés

2012. október 2., kedd

Akaratos kiskrapek

Akratos, öntörvényű, makacs...ez is KEndebende. Nyilas a javából, a jegyre jellemző összes tulajdonsággal bír: bátor, határozott, nyílt, közvetlen.
Imád vízezni, csak úgy pacsálni a vízben. A kéz-és arcmosás úgy történik, hogy a csapot bedugom, a vízben szabadon csapkodhatja a habokat, fújhat buborékokat. Nem szeretem, de előfordul, hogy a mosdópulton áll a víz:(

Teregettem, ő addig motorozott. Kacérkodott azzal, hogy az autómosó szivaccsal lemossa a tiszta kocsikat, de mondtam neki, hogy az apja ennek nem örülne. Aztán gondolt egyet és beleállt a (koszos)vízzel teli vödörbe...........na ez már nem volt vicces. Elázott a ruhája, ez a legkevesebb, de az egyetlen zárt cipője is. Még szerencse, hogy 25 fok volt tegnap(bicózni, homokozni már szandálban voltunk)

Átjött Panka, mutatja neki Kendus, hogy milyen  nagy buli az út szélén lévő homokos, kavicsos, poros dzsuvába belefeküdni, olyan kommandósan(már nem számoltam hányadik váltás ruha van rajta aznap), milyen nagyon lehet kacagni azon, hogy a maroknyi apró kavicsot egymás felé dobáljuk(itt is KEnde az értelmi szerző)vagy a gyöngyvirág termését a szánkba venni(ami ugye mérgező)
Hányszor elmondtam már(sikertelenül), a fejébe vertem, hogy az úton nem szaladunk át, egyáltalán nem nézz szét, nincs veszélyérzete, a motorral úgy megy,mint ha versenypályán lenne..........

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése