Összes oldalmegjelenítés

2012. október 28., vasárnap

Apa is

Zoli is eljött a múlt héten tornára(Menő Manó), hogy megnézze Kendust, sőt elráncigáltam egy Halász Judit koncertre is:)
Kendus kimondottan élvezte az apja jelenlétét a tornán, tette-vette magát, de olyan cuki volt, a közös feladatoknál Zoli volt bevetésen. Kivéve egyet, amikor is a gyereket a térdünkre helyezve(mi félig ülő helyzetben vagyunk)kell előre-hátra dőlni. Na ezt nem vállalta.

Zoli is élvezi:)
Már tavasszal láttam, hogy van a közelben Halász Judit koncert, de pillanatok alatt elfogyott a jegy. Most ahogy láttam a honlapon, rögtön lestoppoltam.
A koncertet Kendus végig ülte, tapsolt, síkitott, énekelt. Vannak számok, amiket Kendus is ismer, pl: PAnda dal.  Még mai is többször eszébe jutott, hogy Boldog, Boldog....az ő kiejtésében: bódog, bódog(töprengtem rajta, hogy mit mondhat, de rájöttem, hogy a Boldog Születésnapot énekli).
Halász Judit hihetetlenül jól néz ki(a napokban volt 70. éves), tele van vitalitással, mosolyalbum, végig táncolta az 1 órás koncertet.(Az egyik gitáros annyira unott pofával csinálta végig a koncertet, hogy az másnak is szemet szúrt)
Énekelt olyan dalokat is, amik már 30 évesek legalább, de voltak új számok is. A legnagyobb tanulság, hogy legközelebb vagy a sor szélére kell jegyet vennem vagy az első sorba, mert sokan ropták, Kendus is kedvet kapott, de a sor közepén ültünk(4. sor)és nem tudtunk a küzdőtéren tombolni.
 Érdekes volt, hogy a színpadon a hangfalra kiírták: "Kedves Szülők!A gyerekeket ne tegyék fel a színpadra, mert veszélyes", erre még el sem kezdődött a buli, a gyerekek tobzódtak a színpadon, lépcsőn. (A biztonságiak meg szedegették le sorban őket)
A másik, ami szemet szúrt, az az, hogy voltak szülők, akik végig KAJÁLTÁK, DUMÁLTÁK a műsort!(mit várunk a gyerekeiktől??).
Elhoztak olyan pindurikat is, akik az érkezésnél és a távozásnál is aludtak.....biztos az anya Halász Judit fan, ahogy én is:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése