Összes oldalmegjelenítés

2018. december 11., kedd

Advent második vasárnapja

Tulajdonképpen a pihenésen és a gyógyuláson volt a hangsúly. A fiúk és én is félig betegen nyomjuk az utolsó előtti hetet a szünet előtt. Kende a fülét fájlalja, Vincének szimplán levert a hangulata és folyik az orra.
Vasárnap reggel a mise helyett Kende úgy döntött, hogy lehúzza a redőnyt és lefekszik az ágyba. Az a szokás, hogy a 9.30-as mise előtt tanulunk a következő hétre. A fülére sót melegítettem és zokniba tömködtem, nem esett jól neki a meleg. Fájdalomcsillapító, sok folyadék, pihenés. Mellé bújtam és elolvastam  a szülinapjára kapott Messi könyvet. Teljesen kiműveltem magam belőle, a könyv végén egy táplálkozási tanácsadó rész van:)
Sorozat része

Délre már jobban lettünk a  fekvésnek köszönhetően. Délután filmet néztünk és végül összeszedtük magunkat és elmentünk a 18-as misére. Kende az osztállyal jövő héten roratéra megy(reggel 6-kor van a találkozó. Eddig úgy néz ki, hogy szerepel a karácsonyi betlehemes műsorban, egy énekpróbán jártunk, torokfájással. Regős énekes lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése