Összes oldalmegjelenítés

2018. november 24., szombat

Ezen is túl vagyunk

Kende december 18-ra van egy urológiai műtétre előjegyezve, 17.-én lett volna a megbeszélés az altatóorvossal. Híve vagyok annak, hogy egy problémát több oldalról közelítsünk meg. Több szem többet lát alapon kértem időpontot egy másik urológushoz is, igaz ő elsősorban felnőttekkel foglalkozik, a hozzánk közeli Dél-Pesti kórházban osztályvezető professzor és a Nők Lapjában szokott publikálni(az írásai alapján is szimpatikus.
A Duna Medical Centerben most jártam először és hát úgy gondolom az állami egészségügyi intézmények soha nem fognak arra a szintre eljutni, ahol az említett magánintézmény.(A miértekre mindenki tudja a választ)
A kórházban végeznek műtéteteket is(borsos áron, nem közalkalmazotti bértáblához igazítva:)
Tisztaság, gyorsaság, kedvesség, gyereksarok. A doki mindent megtett értünk, elmondta, ha Kende az ő fia lenne nem engedné megműteni, elmondta, hogy milyen megoldást javasol, amit ő ott ambulánsan, lidocain után meg is csinál, ha egyetértünk vele. Mindent részletesen, érthetően elmagyarázott és megmutatott.
 Előtte beszélgetett a fiúkkal, elárulta, hogy mi volt az ovis jele, mit kell otthon csinálnunk. Vincének nem kértem időpontot, de ha már ott voltunk, akkor megkértem, ha belefér az idejébe nézzen rá is. Megtette.
Kendének a beavatkozás kb. 5 perc volt, szegénykém ordított, fájt neki. Az apja fogta a kezét és a száját, az asszisztenssel a lábát szorítottuk le, hogy ne mozogjon, közben Vince próbálta a tesóját védeni és az apját arrébb lökni. Igazi, jó tesó, "megvédte" a bátyját.
Kaptunk ftorocortot itthonra, kiváltottuk a kórház alján lévő gyógyszertárban. Kapott éjszakára fájdalomcsillapítót, tesire felmentést kértem neki, másnap telefonáltak reggelről, hogy menjünk érte a suliba, 13.30-kor hazahozta az Apja. Hétfőn kihagyja a teniszt.

5 megjegyzés:

  1. Jaj, attól tartok Ábelnél is ez várható... :-(

    VálaszTörlés
  2. Ajánlom a helyet és a dokit is. A Heim Pálban rögtön műtétet javasoltak.

    VálaszTörlés
  3. Ez az a műtét lett volna, ami szerintem nekünk Mátéval volt 5 évesen, gondolom én... Jó, hogy így alakult, bár nekünk szerencsére nem volt ez olyan szörnyű élmény, mondjuk a Madarászban, akkor még egy ott dolgozó ismerős altatóorvosunk csinálta az altatást és valahogy az egész olyan gördülékeny volt. De jobb műtét nélkül, ha lehet az biztos, tök jó, hogy tényleg túl vagytok rajta! Kende hős volt (ti is :) )!

    VálaszTörlés
  4. Fütyi? Hat annak idejen remalom volt de nekunk valasztas sem igen volt.

    VálaszTörlés
  5. Igen, az egyik azt mondja szűkület, a másiknál ugyanaz letapadás.

    VálaszTörlés