Összes oldalmegjelenítés

2017. szeptember 9., szombat

Egy ropi naplója

A nyári élménybeszámolók közül a mozizásról még nem született bejegyzés.
Damiék hívtak el a Lurdyba, nyáron és iskolai szünetekben van matiné előadás. Vincinek ez volt a második mozizása, sokkal jobban lekötötte, mint a Verdák 3, nem is gondoltam. A vége előtt 10 perccel jöttünk ki. Eredetileg úgy terveztem, hogy, amíg a nagyok bent ülnek a moziba, addig én a "markolós"játszóházban leszek Vincivel, de ő is a filmnézés mellett döntött. Hihetetlen, hogy mennyi kukoricát ettek!Nekem már csípte a só a számát, ők még akkor is tömték magukba. Ha mozizás, akkor pop-corn.
A film 6-7 éveseknek, alsósoknak való, Kende hangosan kacagott, azóta is emlegeti. Ők már értik azt a fajta humort, ami a filmben van. Az anyukában időnként magamra ismertem(pl: nyaralás alatt nincs mobilozás, nem esznek gagyi kaját, mindenkinek személyre szólót csomagolt, utazás alatti zeneválasztás a sofőr kiváltsága). 3 gyerekes, pontosabban 3 fiúgyermekes nagycsalád indul nyaralni, kalandosra sikerül a nyaralás, gazdagabbak lesznek egy malaccal és az egyikőjük az autóban hallgatott spanyol nyelvleckének köszönhetően, néhány mondatot megtanul. Nekem is nagyon tetszett, igazi családi film!Könyv formájában is megjelent, karácsonyra, szülinapra megveszem a nagyfiúnak.

1 megjegyzés:

  1. Nem csodálom, hogy Kendének tetszett, Máté nagyon szerette a könyvet anno (én is szerettem :) ), a filmet még nem láttuk, de lassan tényleg Tomának is elővehetőek lesznek a történetek :) .

    VálaszTörlés