Összes oldalmegjelenítés

2017. szeptember 22., péntek

Kendeszáj

Szeretem Jamie Oliver receptjeit, öröm nézni, ahogyan főz(rövid idő alatt lakomákat üt össze).
Néhány könyve ott figyel a cserépkályha tetején(töltött egész csirkét mindig Jamie  utasítása szerint csinálom)Az őszi újságból készítem a zsömléket, joghurtot.
Pisztáciás sütit sütöttem, erre Kende: Anya, ne kövesd Jamiet, ő egy őrült mindent csak összedobál.

Hittanra jár, nagyon érdekli és kedveli a tanárnőt(ami nem csoda, nagyon kedves, sugárzik a boldogságtól)
Jézus keresztre feszítése=Jézus felhúzása


1 megjegyzés:

  1. Ez nagyon ott van Kendétől :) !!!Már azt hiszem megbeszéltük, hogy én is nagyon szeretem Jamiet, illetve felfedeztem magamnak nemrég, de a díszítésnél néha nekem is az az érzésem, mintha mindent összedobálna, bár kétségtelenül nagyon eltalálja mindig a végeredményt :) .

    VálaszTörlés