Összes oldalmegjelenítés

2016. december 22., csütörtök

Várjuk!

A konyhában a falon lévő krétatáblán minden reggel felírom, hogy hány nap van még karácsonyig. Ha elfelejtem, akkor Kende figyelmeztet. Délután valamiért azt gondolta, hogy holnap már itt lesz a karácsonyfa, alatta ajándékokkal. Mondtam, hogy ahhoz még kettőt kell aludni, erre sírva fakadt.
Déli alvásnál kérik, hadd mondják el, kinek mi a vágya, mit szeretne kapni. Vinci nagyon cuki, felteszi a kezét a magasba, mintha jelentkezne és elmutogatja(csokit és telefont vagy elektronikai kütyüt szeretne:), ezt sajátosan úgy mutatja, hogy kinyitja a tenyerét és az ujjaival belebök.
Szerintem Vinci most kezdi el érteni az ünnepet. Emlékszik, hogy tavaly hol állt a fa(amit nekünk a Jézuska hoz), ahhoz az egyik kanapét be kell vinni a játszószobába. Este magyarázta az Apjának, hogy rendezzék át a terepet.
Még mindig náthásak, köhögnek, de a közérzetük jó. Most, hogy már múlt hét pénteken voltak utoljára oviba(nekem meg este jutott eszembe, hogy az ágyneműért sem mentem be ),hiányzik nekik a gyerektársaság. Kende megkérdezte, hogy ma kit hívunk át?Felsoroltam az előttünk álló hetet: mikor ki jön hozzánk, mikor megyünk mi vendégségbe. Remélem belátta, hogy lesznek vendégeink és nem fog unatkozni(amit nem szokott, mert mindig kitalálok valamit:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése