Összes oldalmegjelenítés

2015. december 12., szombat

Spatulából karácsonyfa

Az ötlet nem az én fejemből pattant ki,  Pinteresten és egyéb más 'csináld magad'oldalakról szoktam ihletet meríteni.
Spatulát még évekkel ezelőtt kaptuk Judit Mamától, gyógyszertárban olcsón lehet vásárolni és annyi minden rejlik egy egyszerű spatulában:) Mi már csináltunk névtáblát Kende parafa táblájára, csillag alakú karácsonyfa díszt, könyvjelzőt.
Most karácsonyfa készült belőle, méghozzá ajándékba:)
Első körben lefestettük a spatulákat Vinivel, vízfestékkel. Vini imád festeni, rajzolni, festésnél csak arra kell ügyelni, hogy ne áztassa el a lapot. Leginkább azt szereti, amikor belemártjuk az ecsetet a vízbe...nedves lesz minden.
Miután gyorsan száradnak(kb10 perc)karácsonyi matricákat ragasztott rá. Matricázás is belépett a kedvenc időtöltések közé. Van, hogy ragaszt és már szedi fel, mert elégedetlen a végeredménnyel(hol kilóg az albumból, hol egy másikra ragasztja)Most rátette ahova gondolta és ott is hagyta.
A spatulákat különböző méretűre vágtam ollóval(legalulra került a leghosszabb, így lett fa alakja)
Rögzíteni tűzőgéppel rögzítettem, ragasztó nekem nem fogta be, ragasztópisztollyal nem próbálkoztam.
Mini kaspóba helyeztük(egy darab árválkodott a kézműves dobozba), Zoli lefújta ezüst akril sprayvel(ez levegőn száradt, mert erős, szúrós szaga van).
Gyurmába állítottuk a fenyőt.
Elkészítése gyorsan megy, a legkisebbek is örömüket lelik benne. Önállóan alkothatnak, garantált a sikerélmény.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése