Összes oldalmegjelenítés

2015. december 27., vasárnap

Karácsony

24.-én éjjel feldíszítjük a fát(amit a Jézuska hoz), Zoli első karácsonyfa beszerző útja eredménytelen volt, másodjára hazajött az ország legszebb fájával(pedig azt hittem a tavalyit nem lehet már überelni). Duci, magas, formás, tökéletes, zalai fenyőnk van. Egy kicsit át kellett rendeznünk miatta a konyha-nappalit, de nem bánom. Finom illatot ad.
Ünneplőben
Kendus már számolta vissza a napokat, este mondta, hogy ő biztos ébredni fog pisilni és ha meglátja a fát, ajándékokkal, akkor ő aludni sem fog már!Legalább felkészít az éjszakai műszakhoz:)
Tesója beelőzte őt, csak ült
Az a fránya cumi
(én türelmesen ültem mellette,karácsony van:)és csodálta a fát, az ajándékok fel sem tűntek neki. Eddig mindig tartotta a három lépés távolságot a díszektől, idén bátran nyúzza-húzza az ágakat, gömböket(még épségben van minden)
Kende Lilinél látta, hogy a kapott ajándékok a fa alatt vannak, ő is alárakta, majd hirtelen visszapakolt, mert, mint mondja:"ha Jézuska elviszi a fát, akkor az ajándékok maradjanak!"
Csillagszórózás nélkül nem telhet el karácsony!
Közösen kaptak egy tabot, aminek az a türténete, hogy Kende, amikor kórházban volt, akkor feküdnie kellett az infúzió miatt és Roni bevitte a tab-ját(amit Kendus sokáig csak tav-nak hívott) játszani neki. Azóta vágyik rá, nem támogatom az ilyenféle műszaki dolgokat kisgyerekeknek, de az Apja hazaállított vele még szeptember közepén. Tudta, hogy úgyis ellenezném, megvette egyedül(amikor akciós volt)
Kende nem egy műszakis fiú, a mai napig nem tudja(nem érdekli), hogyan kell a tévét bekapcsolni. A tab-on érdekli őt a játék, mese és az, hogy fényképezésre is használható. Még nincs rajta semmi telepítve, Bálintra(informatikus unokatesó)várunk, ő a család laptop karbantartója.
Vincit teljesen más(ebben is), ő nyomja a távirányítót, bekapcsolja a mosogatógépet, kezeli a mikrót, kávéfőzőt, mosógépet.
Könyvet(Bartos Erika: Együtt lenni jó, Marék Veronika: Boribon és a hét lufi) is kaptak és egy-egy társasjátékot. Vinci "fűzős" játéka Kendének is bejött,
Kortalan játék
Kendus a Rush Hour
Super Hard kártya alapján is felépíti a pályát
(forgalmi dugós)logikai játékkal lett gazdagabb. Amikor kibontotta nagyobbik a csomagot, felkiáltott:"Anya, ez a te kedvenc játékod!"(Barátoknak van és ott hallotta tőlem, hogy ez mennyire tetszik nekem), tényleg jó, csak ajánlani tudom, felnőtteknek is van benne kihívás.
4 nap után azt mondtam Zolinak, hogy kellene egy új polcot venni, mert annyi játék van, hogy nem tudjuk hová tenni őket(csak lesek, hogy itt-ott, rokonoknál, barátoknál miket hoz a Jézuska), szerencsés gyerekeim vannak, mindenük megvan, jó soruk van:)
A karácsony nálunk nem a dugig eszem magam és megmozdulni sem tudok érzésről szól, nem töltök több időt a konyhába, mint egy átlagos nap. Előfordult, hogy a kedvenc éttermünkből rendeltem karácsonyi menüt, idén húst sütöttem, nasit sütöttem, halászlevet/kocsonyát(mindkettő Zoli kedvence)rendeltem.
Lazítás, játék, vendégvárás, vendégjárás jellemzi az ünnepet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése