Összes oldalmegjelenítés

2015. december 20., vasárnap

Fahengeres egyensúlyozó

Itthoni" tornatermünkbe" fahengeres egyensúlyozót vettünk.
TSMT-n és más mozgásfejlesztő(okosító) tornán is használnak gördeszkát vagy valamilyen egyensúlyozó szert. Körbenéztem a neten és ráleltem a fahengeres egyensúlyozóra(gyereksportszer gyártó oldalról rendeltem)
Gördeszkánk van, Kendus örömmel használja is kint. Tornán ráfektetik a gördeszkára(hassal)a gyerkőcöt és kisebb lejtőn gurul(figyelik a szemét, kezét, lábát, fejét, tartását)közben.
Amikor kinéztem a tornaszert, akkor mutatom Zolinak, hogy ez lenne az, amit megrendelek és ennyibe kerül. Rábólintott.
Itthon bontom ki a csomagot, akkor esett le neki a tantusz, hogy ő ilyet tudna csinálni.
Maga a henger nincs rögzítve az egyensúlyozó részhez, fából készült a henger, az egyensúlyozónak textil borítása van. Először kipróbáltam én, zakóztam is egyet. A henger valahogy kigurult alólam(szerencsére elbírta a súlyom), erős koncentrációt igényel
. Hasonló mozdulatokat lehet vele csinálni, mint a gördeszkával, csak a hengerre is figyelni kell és ennek nincsenek kerekei. Lépegetésre, csúszásra is használhatjuk.
Egy van belőle, rögtön ment rajta a vita, hogy ki a soron következő.(Vinci dühében hozzávágta a hengert a tesója fejéhez:(
 Gyerekek sokkal ügyesebbek tőlem, egyik sem esett el! Este Kendus cirkuszi showjába(vagy színdarabbal örvendeztet meg minket)is szerepelt az egyensúlyozó, ő a hengert kivette,
buzogánynak használta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése