Összes oldalmegjelenítés

2014. november 26., szerda

Vásárlás

Kende szeret vásárolni, ebben is kiköpött Apja!(Na jó engem sem kell félteni, könyvre, szép cipőre mindig vevő vagyok)
Az oviban is a vásárlás a hét témája.
Óvónénik kivágtak szórólapokból termékeket, a gyerekeknek az volt a feladatuk, hogy válasszák ki, ők mit vennének a boltban, miből lehetne finomat főzni. Két édesszájú szülő gyereke mit is főzhetett???
Kende mit vásárolt?Csokit, ahogy ő mondja: cokit(már a reggelinél kérdezi, hogy mi a desszert...)és mit főzött belőle?Csokipürét, azaz cokipürét. Biztos nagyon finom lett:)

Démény Ottó: Vásárlás c versét tanulták(eddig én sem ismertem)
"Te leszel a boltos
Én meg a vevő
-Mondja kérem mi tetszik?
Minden vehető
Egy pénz, két pénz, három pénz
Csokit, nápolyit?
-Csomagolja nagy papírba, már megint esik."



Megjegyzés: Kendus az utolsó sort nem értette.Hogy jön ide az eső??
Építettek boltot is(hasonlóan néz ki,mint a bábszínház,ötletes) ő eladó volt, cipót árult.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése