Összes oldalmegjelenítés

2014. november 20., csütörtök

Kendeszáj

Az oviban tanult néhány nyomdafestéket nem tűrő kifejezést. A jelentésüket persze nem ismeri, de megkérdezi.Ha meghallom, hogy valamilyen szituációban mondja, akkor rászólok.
Anya, a "bonyolult"is csúnya szó?
Azt is hallottam...

A könyvtárban visszavittük a Szaffit. Mégis a következő alkalommal jelezte a könyvtáros, hogy még nálunk van. Hazajöttünk, átnéztem a könyveit, de nem találtam. Visszamentünk, Kendus megszólal: "lehet, hogy lábat növesztett a könyv és titokban visszasétált"
A könyvet végül megtaláltuk a könyvtárban.

Beesett az új Repcsis újságja az ágya mögé. Este volt már, mondtam neki, hogy reggel az Apja elhúzza az ágyát és kiveszi. "Nekem is van félméteres kezem, mint Apának!""Én is ki tudom venni!"

Kendus mondja, hogy a legszebb lány a csoportban Kira.
Szeretnék menni karatéra!
Tudod mi az?
Nem, de a Kira jár!Én is akarok menni!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése