Összes oldalmegjelenítés

2014. november 1., szombat

Tökfestés

Az utcánk végén hetente háromszor van piac. Kendus ott látott először kifaragott Halloween tököt, aztán más kertjében is, eszébe jutott a Tűzoltó Sam egyik része, ahol a rosszcsont kisfiú Halloweenkor rémisztgeti a barátait.
Csütörtökön már nem lehetett a piacon Halloween tököt venni, helyette egy kisebb méretű más típusú tököt vettünk.
Kifaragni nem tudtam, lehet, hogy puding vagyok, de a száj kifaragásába is majdnem beletört a bicskám.Biztos megvan a technikája, hogyan kell, én béna vagyok hozzá.
Kitaláltam, hogy akkor fesse ki Kendus
(az ecsetet és a ceruzát is markolva fogja, használjuk rajzolásnál a ceruzafogót, látok javulást). Temperát kikevertem vízzel
és mehet az alkotás(szerintem a képeken is átjön,hogy mennyire koncentrál és örömét leli benne).
Egyedi lett, a szivárvány színeiben pompázik(Apja szerint olyan,mintha egy vödör színes festékkel leöntötték volna)
A tök kalapját levágtam, ide kerül minden este az illatmécses, a tök pedig terasz helyett a szoba párkányára.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése