Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 19., csütörtök

Kendeszáj

Az út mellett munkások ássák a földet.
Anya, nézd, milyen nagy homokvárat építenek a bácsik!

Az oviba ha megyek érte mindig farkaséhes. Azt állítja ő is ész óvónénik is, hogy mindent megeszik(lehet, hogy az adag kevés).  Elvárás nála:), hogy alma vagy banán vagy keksz vagy rágcsálnivaló vagy péksüti, szendvics és innivaló legyen nálam.
Ha elfelejtem és kaja nélkül megyek érte: "Szörnyű éhes vagyok, kilyukad a pocakom!Nem érted??"

Nagy rafkós, azt szereti ha én viszem és az apja megy érte.
Az apja mindent(de tényleg mindent megvesz neki, palira veszi, az ujjai közé csavarja:)én nem, ezt tudja is, kár a hisztiért.
Megyek érte, kedvesen fogad: Miért nem Apa jött értem?
Ha ő jön, akkor kapok a cukrászdában kókuszgolyót vagy a kisboltba Dörmit:)


Valamelyik délután mondja az apjának: Apa, elmehetünk a Mekibe:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése