Összes oldalmegjelenítés

2013. szeptember 17., kedd

Statisztika

Mióta Kendus elkezdte az ovit teljes műszakban, azóta 3 napot volt bent az oviba. Szerda, csütörtök még semmi gond, de csütörtök este már a takony a szájába ért. Az éjszaka eseménytelenül telt, aztán pénteken reggel ő kérte, hogy menjünk, szívem szerint itthon tartottam volna, de láttam a lelkesedését, ezért elvittem.
Szombaton mintha javult volna a helyzet, ezért elment az úszótanfolyamra. Délután sírt, hogy fáj a füle. Melegítettem-amennyire hagyta, fülgyertyáztam-itt már erőszakosan le kellett fogni, meleg sóval is próbálkoztam és Cataflam cseppek is előkerültek. Szombaton szakadt az eső, a hétvégére állatkert volt betervezve, amiből nem lett semmi, mert szombat éjszaka már magas láza volt. Csak akkor lázasodott be, amikor aludt, de akkor 38.7 volt. Emiatt nem is aludt annyit, amennyit szokott. Nyűgös volt.(a kialvatlanságtól én feledékeny, türelmetlen vagyok, pl: kétszer indítom el a kávéfőzőt víz és kávé nélkül, bosszankodom, hogy elromlott a szerkezet, miközben csak elindítottam, levegőből nem tud a gép kávét előállítani...nehezen esik le a tantusz. A fáradság miatt radikálisan csökkent a tejem)

Hétfőn látta a gyerekorvos, tegnap volt remélem utoljára  lázas, azt mondta, ha nem lesz lázas, akkor szerdán mehet. A fülét már nem fájlalja, de a fülgyertya hatására rengeteg fülzsír távozott a füléből és oldalt is rá volt valami trutyi száradva.
A tapasztaltak azt mondják, hogy hozzá kell szokni ahhoz, hogy a gyerek közösségbe bekerülve beteg lesz. A folyosón hallom ahogy köhögnek a gyerekek, vagy fújják az orrukat.
Szülőin mondták az óvónők, hogy a gyerekeknek nem adják be az antibiotikumot, nem vállalják.
Még jó....

Itthon maradtunk, játszunk, tévézünk, sétálunk
. Kendusnál menő lett a matricás foglalkoztató. Az 1000 gépjárműs matricás foglalkoztató nekem is kihívást jelent. Hogy hányféle markoló, teherautó, lánctalpas van...mindig tanul az ember valamit.
Kapott egy autós memória kártyát, a harmadik menetnél egészen jól belejött. Emellett a dominó(Tescós törpéset is gyűjtjük) és a dupló is a kedvencek között van.
Már nem játékvárost, hanem játékfalut épít, tudja pár ország, város, falu nevét. A memória kártyán rajta vannak az autók márkája mellett az, hogy hol gyártják őket és az ország zászlaja, gyorsan tanul a gyerekem!

Statisztika: Vinci
A nyakát nem látni a hurkáktól:)
jobb esetben a 24 órából 5-6 órát tölt, a többit sírással, nézelődéssel, nyafival.
Ő is taknyos, neki nem folyik ki a trutymó az orrából, de az orrsziporszit telerakja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése