Összes oldalmegjelenítés

2013. február 13., szerda

Zenede


A zeneoviban mindig nagyon jól érezzük magunkat, a képen is látható, hogy ki a legfiatalabb:)
3 éves kortól lett meghirdetve a foglalkozás, de úgy gondolom, hogy Kendus elég érett már hozzá.
Felszabadultan viselkedik, táncol akkor is, amikor nem szükséges és érdeklődve használja a hangszereket, ritmusra jár a keze-lába.
A foglalkozás fénypontja, amikor Csilla nénitől nyomdát vagy matricát kapnak a gyerekek, mindig az adott témakörhöz kapcsolódóan. Hétfőn egy fából készült kis sünit kaptak a gyerekek, Csilla néni annyira figyelmes, hogy a "lányok lányos színűt" kapjanak, a "fiúk fiús színűt".
Ha valamelyik lurkó rosszcsontságon töri a fejét, akkor az én fiam biztos partner benne vagy követi őt. Pl. az egyik kislány felmászott a szék tetejére, hát nem kellett sokat várni Kende is megtette.
Szülők nélküli buli a zenede. Eddig bent lehettünk, az utóbbikét alkalmat kihagytuk és nem volt lehetőségem Kendust felkészíteni rá, hogy Anya az ajtó előtt fog ülni és türelmesen várja egyszem kisfiát.
Kb. 5 perc után leesett neki a tantusz, hogy Anya nincs mellette. Hallottam, hogy hív Anya, Anyuci!!, de gondoltam, ha nagy a bánata, akkor feléri a kilincset és kijön.
Óriási könnycseppek csurogtak az arcán és kijött, hogy menjek be én is, jó a buli, nem is értette, hogy én miért nem vagyok részese.
A foglalkozás alatt még egyszer kimentem a teremből papírzsepiért, de rögtön jött is utánam.
Hát ezt még gyakorolni kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése