Összes oldalmegjelenítés

2013. február 25., hétfő

Szemészeten

Gyanús volt nekem ez a lurkó.(az apjának és Judit Mamának is), méghozzá azért, mert nagyon közelről nézi a tévét, diafilmet, mesekönyvet. A kanapéról lejön és a tévé elé kuporodik, hogy lásson is valamit, persze rászólunk, visszamegy, de ezt többször eljátszuk 30 perc alatt.

Erika és Balázs is szemüveges, Balázsnak 14 évesen 7,5 a szemüvege!Zolinak is szüksége lenne rá, mert nem látja teljesen a táblákat, de hiúsági kérdést csinál belőle. Az apai ágon mindenki szemüveges!
Örökölte az apjától a  beeső bokákat, az alakját, étvágyát(és majdnem mindent a barna szemén kivül) és most már megbizonyosodtam, hogy a látását is.

Bejelentkeztünk a szemészetre, kb. 2 hónappal ezelőtt, időpontra mentünk és időben bekerültünk a doktornőhöz.
Kendus, amikor beléptünk a vizsgálóba csak azt hajtogatta, hogy ő megy haza, pontosabban: "Haza akarok menni!", egyéb kiváncsiskodó kérdésre nem válaszolt és az elején úgy tűnt, hogy nem lesz együttműködő.
Aztán az ölembe ültettem és úgy tudta a doktornő megvizsgálni. Említettem, a családi örökséget neki és ő is látott "valamit" a szemén. Kifelé jövet előjött a kommunikatív éne, elmondta, hogy bölcsis:)(ha-ha-ha)és Vincinek hívják a kistesóját:), kapott egy tudorkás matricát, ami már bekerült a naplójába.
Hazaérve elolvastam az ambuláns lapot : közelre nem lát rendesen. 1 és 0,5 romlást figyelt meg a doktornéni.

Legközelebb április végén kell visszamenni, előtte 5 napig kapja az Atropin szemcseppet, ami jól kitágítja a szemét, hogy könnyebben lehessen vizsgálni. A további teendőket akkor beszéljük meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése