Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 5., szerda

Itthon

A megunhatatlan: ugrálószőnyeg
Még Szécsényben sűrű "programokkal" írtam tele a naptáram. Olyanokkal, hogy találkozni a barátokkal, oltásra menni, fodrászhoz vinni Kendebendét, feltölteni a hűtőt, asztma vizsgálaton megjelenni, stb.
Péntek óta folyamatosan takarítok, nem tudom mikor lesz vége, de ma délutánra Kendussal együtt ledőltem. Arra ébredtem, hogy a nyálamban fekszem...........jó mélyen aludhattam.
A héten találkoztunk Lillivel és Lottival, Andival. Pankával, Marcsival, Eszterkével.

                                     
Túl vagyunk a második kullancs elleni oltáson is. Ordított, mint a sakál. A dokinénink szabin, egy másik hasonlóan kedves bácsi adta be az oltást.
Hazafelé jövet találkoztunk a védőnővel, mondom neki, hogy a nyár közepén beteg volt a fiam és most is haragos kedvében van, mert orvost látott. Erre mondja ő, hogy már vannak emlékképei!!!
Még jó, gondoltam, már neki 6 hetesen is volt, azóta gyűlöli a fehér ruhás embereket!Tegnap az asztma vizsgálaton (ahol jófej a dokinő), és engem vizsgálnak, ott is sírt. A dokinő még sztárfotót is csinált róla, mert annyira helyes ez a gyerek.........nekem mondja, én vagyok az anyja!:)

Itt lufit fúj Panka, vagy legalábbis próbálkozik
A mászóalagút még mindig sláger
Ma délután átjött Panka játszani. A homokozóban nem tudott vele barátságosan bánni, de amikor bejöttünk egymásra találtak. Pankáért jött az apukája, de a kislány mondta, hogy ő még marad egy fél órát. Hancúroztak, elfáradtak. PAnka óvja, simogatja Kendust, mellette Kende egy is vadóc, ördögpalánta, aki tele van energiával, lót-fut, esik-kel és állandóan mozgásban van.

1 megjegyzés: