Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 12., szerda

A gyerek és a kutya összehozza az embereket?

A szomszédainkkal jó viszonyt ápolunk, még a lomissal is!(Aki azért néha bosszant, ha alvás időben veri a vasat, de nézzük a dolgok jó oldalát, legalább dolgos és a portája tiszta, rendezett.)
Pankáékkal és Szilviékkel, Kabiékkal szorosabb a viszony.

Van egy szomszéd, ahol a fiatal pár közül a férfi mindig kedvesen köszönt, közeledett, váltottunk pár szót. A felesége elfordult köszönés helyett nagy ritkán az orra alatt mormolt valamit. Ezt többször megjegyeztem Zolinak, hogy a csaj mennyire mufurc, olyan,mintha savanyú citromot nyalogatott volna, a pasi meg állandóan mosolyog.
Amikor még dolgoztam, akkor egyszerre indultunk. Aztán egyszer csak megtört a jég, a csajszit láttuk pocakosodni, a férje elmondta, hogy lányuk lesz és hányadik hétben jár. Még kismamaként volt egy kisebb balesetük, erről is mesélt (a férj).
Aztán megszületett a kislány, Luca, erről is mesélt(a férj). Tegnap pedig megtört a jég. Este elmentünk bicajózni, raktam be a fészerbe a bicókat, Zoli és Kende kint maradt a szomszéddal beszélgetni. Kijött a feleség is(bemutatkozott 4 év után)mosolygott, csodálattal mesélt a kis Lucáról, aki már 6 hetes.

Azt vettem észre, hogy a gyerek és a kutya a nagyvárosokban összehozza az embereket. Kutyások és gyerekesek össztartanak. (A környék kutyásai a templom előtt tartanak tracspartyt 19h körül)
Amióta Kendus van nekünk, azóta az emberek közvetlenebbek. (Bár már terhesen is hihetetlenül kedvesen, jóindulatóan viszonyultak hozzám az idegenek)Pl: volt, hogy mondtam valakinek a gyógyszertárba, hogy mennyire kell pisilnem, erre egy nyugdíjas néni, aki mögöttem állt a sorba felajánlotta, hogy a gyógyszertár felett lakik és használjam nyugodtam a mosdót.Vagy a bankba Kendussal soha nem kell sorszámot húznom, a boltba előre engednek !

Konklúzió: gyerekkel gyorsabb az ügyintézés, mosolyognak rád, kedvesek, előzékenyek veled!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése