Összes oldalmegjelenítés

2012. szeptember 2., vasárnap

Hazajöttünk

Pénteken hazajöttünk Szécsényből. Annyi új inger érte Kendust, hogy az 5 hét alatt bővült a szókincse(olyan szavakkal, mint: pipi, kutyakaki, kombájn), délutánonként nagyokat szundított. A napunk nagyjából abból állt, hogy reggeli után séta a boltba vagy Laciékhoz(Noddyzni), vagy Katihoz(hancúrozni).
Aztán fincsi ebéd(Dédi szerint vékony kisKende, ezért egyen három túrórudit, legalább azt megeszi jelszóval), alvás(aludtam vele vagy olvastam, behoztam az éves lemaradásom a Nők Lapja olvasásában), aztán délután játszótér vagy Ediékkel taliztunk vagy csavarogtunk valamerre.
Hálásak vagyunk mindenkinek, de legfőképpen Dédinek és Edináéknak, akik kényeztették Kendut. Volt, hogy a bocit összetévesztette a lóval, erre Edi kitalálta, hogy másnap menjünk lovakhoz!Kendus érzékeny, kevés embert enged magához közel és érzi ki az, aki igazán jószívvel közeledik feléje, na Edina ilyen volt. Megfogta a kezét és ment vele, tudta(m), ha vele van, csak jó történhet. Annyiszor emlegeti!

Pénteken még tartott az energiatartalékom, mert Kendu Anyánál maradt mi Ronival kitakarítottuk a konyhát, kisfürdőt, függönyöket raktunk fel és egyéb apróságokat megszabadítottunk a réteges portól.
Szombaton már kezdtem látni a végét, de ma reggelre rájöttem, hogy tévedtem. Nem hajt a tatár, de szeretem, ha minden a helyén van. (nem zsákokban kell keresni a zoknit és dobozokon keresztül kell a közlekedni a kijelölt útvonalon)Tegnap már főztem, mert drága a rendelt kaja.
Mesterek:)
Ma Zoli és Öcsi 9-15.20 fújta a szekrény elemeit(mert besárgult)és szerelte. Legalább 4szer sikerült fordítva felrakni a tükröt. Megjegyezték, hogy tutira nem mennek bútor összeszerelőnek az Obiba.
Még a héten folyamatosan jönnek a munkások, de már csak apróságok vannak hátra.

Kendus névnapjára(előrehozott)kapott egy kis, színes házikót. Általában udvarokon használják, de kb. 1 hónap múlva jön a rossz idő és úgy gondoltam, hogy jobb helye lesz a szobában.
Amikor meglátta nem tudott betelni vele, kinyitotta az ajtaját, szellőztetett és nem akar kijönni. Zoli még gumiszőnyeget is rakott burkolatként:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése