Összes oldalmegjelenítés

2012. február 29., szerda

Azt álmodtam

Azt álmodtam, hogy egy nagy előadó teremben tréninget tartok. A terem tele volt, 20-25 évesekkel és kicsit izgultam, feltűntek ismerős arcok, de a tréning jól sikerült, sikerélménnyel zártam.Kendus miatt nem aludtam mélyen. Mostanában egyre több havernak, barátnak születik gyereke, általában a második, kivétel Melinda barátnőm, aki a harmadikat szüli(innen a távolból drukkolunk neki, nekik)
Nem foglalkozom azzal a gondolattal, hogy majd egyszer ismét dolgoznom kell,(nem várom, akkor vége lesz ennek a boldog, kiegyensúlyozott időszaknak) annyira jól elvagyok Kendussal, élvezem a mindennnapokat és közhely, de tényleg annyira repül az idő. Most vártam, az albumban benne van az első ultrahangos fotója ma pedig már a 14. hónapos képek kerültek be.
 Általában 1 héttel előre tervezek programokat(kivéve az utóbbi hónapot,amikor az volt a program, hogy orvoshoz mentünk és kiváltottuk a gyógyszereket), mindenben partner. Az emberekkel közvetlen, barátságos és mindenhol megjegyzik, hogy milyen mosolygós, van amikor szégyenlősen mosolyog.Aktív, rengeteg energiája van, ha éppen nem tudok vele foglalkozni(mert főznöm kell vagy Zolinak segíteni),akkor simán szétszedi a házat. Van,aki mondja, hát fiú.......................

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése