Összes oldalmegjelenítés

2012. február 15., szerda

Paraméterek

Hihetetlen, hogy rövid idő alatt mennyit nő ez a gyerek.(egyébként is nagyobb a koránál, ami köszönhető a jó étvágyának , az anyatejnek és a nem tőlem öröklött géneknek)
Kinőtte a benti cipőjét,ami egy Asso szandál, pontosan nem emlékszem, hogy mikor kapta(talán ősszel), az 19-es volt. A téli bakancsa 20-as(ezt december elején kapta), a most vásárolt benti szandálja 21-es. Az Asso cipői beváltak, most már tudom, hogy a Sugárban a legdrágább, az Europarkban a legaranyosabbak az eladók és az Auchanban van a legnagyobb választék.Kihívás vele egyedül cipőt venni, mert mire leveszem róla a 23 réteg ruhát és én is leveszem legalább a kabátom,addigra kimászik az üzletből(egy cipővel a lábán) vagy lepakol a cipősszekrényből
Nálunk kell a benti cipő, mert hideg van(a vendégeink fáznak(kivéve Tamásék) mi ezt a hőmérsékletet szoktuk meg)és csámpás a lába.
A ruhái már 92/98-as méretűek.A sapkáját kinőtte,ami 45/47-es.

Aktív, örökmozgó, dumagép, mosolyalbum.
Egyedül fel(be)mászik mindenhova, életveszélyes, ma miközben főztem az ebédet megpróbálta a tűzhelyet is megérinteni, de szerencsére még nem éri fel.
Tegnap leesett az ágyról, a hátát és a fejét beütötte, ordított is rendesen, nagy kopp/bumm volt. Egy lábbal egyensúlyoz a kisszékén, lehet, hogy artista lesz.Hogy átérezzem mennyire fájhatott neki egy spárgához hasonló mozdulatot hajtottam végre a Duna Gardenben.Nekem teljesen belilult a lábam és feldagadt. Még szerencse, hogy KEnde nem az én kezemben volt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése