Összes oldalmegjelenítés

2012. február 24., péntek

Orvost váltottunk

Gyerekorvost váltottunk.
Kendus már 10 napja beteg. Kezdődött a hasmenéssel,mags lázzal körítve hányással és folytatódott a fulladásos köhögéssel. Első alkalommal elvittem a körzetünkbe lévő gyerekorvosi rendelőbe(de nem a mi gyerekorvosunkhoz), itt Kendus antibiotikumot kapott, ami levitte a lázát, de kikészült tőle a bőre.Amikor abbahagytam a Sumetrolimot,akkor ismét lázas lett.
Majd elvittem a dilis házigyerekorvosunkhoz, aki természetesen a homeopátiát javasolta és végszükség esetén szteroidos kúpot(100mg és egy darab 2200 ft!). A dokinőn szájmaszk van(egyébként is rémisztő, kancsi), a gyerek amikor meglátja, ordít.(A doktornő szerint egy 14 hónapos gyereknek ordítania kell az orvostól........, ez a helyes magatartás)
Tegnap úgy döntöttem, hogy kipróbálunk egy harmadik orvost is. Andi javasolta a soroksári doktornőt, az interneten ódákat zengenek róla.
11-től rendelt, elmentünk. Amíg hallgatta a tüdejét, addig sírt, de nem ordított, utána árgus szemekkel figyelt.
Kialakult a kölcsönös szimpátia, most ő a gyerekorvosunk. Torokgyulladása van Kendének. Megadta a mobilszámát, mondta, hogy hívjam hétfőn, hogy alakult a hétvégénk. Jó benyomást tett rám, hogy nyomon követi a gyereket.
Érdekes, visszataszító tapasztalatokat szereztem az orvosi rendelőben.
A mai egyik szösszenet: apuka hozza a beteg kislányát, taknya folyik, a kislány tüsszent egyet, sárga slejm a szájába, apuka káromkodik, kezével letörli a váladékot majd a földre rázza. Odamentem és megkínáltam egy zsepivel őket, elfogadták. Guszta.
A másik: kéri az asszissztens a taj kártyákat. Mondja a szülő, hogy milyen kártyát, hagyja őt békén, bent van a gyerek taj száma a gépben, nem most jöttek először. Na de a gyerek nevét nem mondja a kedves szülő...
A harmadik: teltházas a rendelő. Bemegyünk Kendével, leülni nem tudunk, hogy nyugodtam levetkőztessen, mert egy anyuka sem mozdítja meg a valagát, marad a wc-ben való öltöztetés.
A rendelőkben balkáni körülmények uralkodnak, a szülők nagy többsége frusztrált, amíg várnak a sorukra a gyerekhez nem beszélnek, ülnek mind két kuka.
Ennyit a tapasztalatokról.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése