Összes oldalmegjelenítés

2012. február 2., csütörtök

Bernadett nálunk

Még a Jedlikben ismerkedtem össze Bernadettel, ő németet tanít és Dök vezető volt én meg hospitáltam és vizsgatanítottam töriből. A Jedlik szerintem Dél-Pest legerősebb gimnáziuma, jó volt a gyerekanyag, érdeklődőek, kedvesek, aktívak voltak. Főleg a 8 osztályos diákok.
 A tantestületben az átlag életkor kb. 50 év,a gárda nem fiatalodik, sőt 70évesen is tanítanak(aminek inkább hátránya van,mint előnye). A töris tanárok közül a fiatalabbik pár évvel előttem végzett, az idősebbik,akihez kerültem egy beképzelt, felfuvalkodott hólyag (mindig jópofizott a 17-18éves lányokkal:(
Bernadett közvetlen és barátságos volt az elejétől fogva és élveztem a német óráit is.Szervezett Ausztriába kirándulást a diákoknak, oda is elmentem.Sokat beszélgettünk, kiderült, hogy Soroksáron lakik, nem messze tőlünk és megismertem a gyerekeit is, főleg a lányát, Zsófit.Nem mellesleg, egy napon van a szülinapunk:)
Ma eljött hozzánk. Kende ebéd után aludt és lenémítottam a telefonom, ami a feledékenységem miatt úgy is maradt, ezért nem hallottam, amikor már kétszer hívott , hogy itt áll a kapuba .Szegény jól összefagyott,mire észrevettük, hogy itt van. Sokat nevettünk, KEndus huncutkodott vele. A fiam csak úgy habzsolta a csokisparányt(kettőt-hármat benyomott, egyet szétkent az asztalon).
Kendus irtó jó Duplot kapott(pedig nem is mondtam, h mennyire szereti és karácsonyra is azt kapott)én ametiszt(remélem jól írtam) követ és nasit.Köszönöm!
Bernadettet elkísértük a buszhoz, haza már rohamtempóban jöttünk,mert kezdett odafagyni a kezem a babakocsihoz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése