Összes oldalmegjelenítés

2012. február 18., szombat

Döntés

Kende betegsége szerda-csütörtök hágott a tetőfokára. Szerdára 39 fokos lázat produlált, még csipegetett az ételből, ivott is(főleg tejet)és gyakran volt széklete, ami nem az a tipikus hasmenéses trutyi, de sok volt. Délután elvittük orvoshoz, kapott antibiotikumot, úgy láttam, hogy jobban van.
Csütörtökön hezitáltam, este itthon maradjunk vagy menjünk az ügyeletre. Kb. 1 óra alatt 4szer tele rakta a pelenkát, zöld-büdi trutymóval, utána teljes ruhacsere következett. Láza már nem volt "csak" hőemelkedése, délután jól aludt. Sajnos egész nap nem evett, nem ivott. Délután 6 órakkor még nem ivott meg csak 1 dl(az is tej volt) Féltem, hogy kiszárad.
Zoli hazajött, elszaladtam tartalék pelusért, a kedvenc sütőtök italért és ORS-t a gyógyszertárba.
Az ORS-t Erika javasolta anno(szakvizsgázott gyerekorvos), amikor Kendus 6 hetesen fosott. Okos dolgokat mondott, hogy mire kell figyelni hasmenés esetén és mi az ami segíthet.Akkor nehezítette a helyzetünket az, hogy csak és kizárólag anyatejet kapott Kende.
 Úgy döntöttem, hogy nem megyünk ügyeletre, mert akkor tuti beutalóval megyünk tovább a Lászlóba(oda meg csak ha nagyon-nagyon muszály). Felmerült bennem az, ha kórházba kerülünk és infúziót kap a kisherceg,akkor egy örökmozgóval ezt hogyan lehet kivitelezni.
Éjszakára a cumisüvegbe ORS-t öntöttem, bele a zacskó Smecta por, ezt kómásan bevedelte. Anyatej helyett ezt kapott és a következő ébredésnél ismét, sőt hajnalban benyomott egy sütőtök italt. Vagyis reggel 6ra már kb. 0,5 liter folyadék volt benne. Ha rajta múlt volna még ivott volna, de nem akartam, hogy hirtelen sokat igyon és visszaköszönjön minden.
Reggelije Győri édes volt, ebédnél már csipegetett a húsból és a krumpliból, aztán folyamatosan csipegetett.
Ma nem volt széklete egyáltalán!Az antibiotikum hatására pöttyös lett Kendus.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése