Összes oldalmegjelenítés

2012. január 12., csütörtök

Mini Manó torna

Ma kipróbáltuk a Csiliben a Mini Manó tornát. Tavaly Andiék már jártak ezen a foglalkozáson, nekik nem jött be, gondoltam, hogy ma leteszteljük. A többi foglalkozáshoz képest és a játszóházak áraihoz viszonyítva drágának találtam, de egye-fene elmentünk.

9-kor kezdődik a kicsiknek, mi kb. 8.50-re értünk oda és meglepődve tapasztaltam, hogy az aulában nincs babakocsi(pedig ringató előtt vagy Ili néni tornája előtt)mindig dugó volt.
A foglalkozásvezető kedves, 3 gyerekes anyuka. Megkérdeztem tőle, hogy túl korán jöttünk vagy kevesen vannak a csoportba?Erre ő mondta, hogy 3-5 fő jár stabilan, a nagyobbakhoz többen.
Kende feltalálta magát még a kezdés előtt, pózolt a tükörben(talán tőlem látta:) és" bemászta" a terepet.
Aztán a kezdésre lettünk hárman, az egyik kisfiút Ringatóról ismertük. Volt éneklés, játék, torna, mese. Nekem úgy tűnt, hogy mire Kende élvezné,addigra más valamibe kezdünk bele. A furulya ismét lenyűgőzte, volt egy játszóalagút,ahová nem akarta a másik két gyerkőcöt beengedni. miután kibújt az alagútból, villám gyorsan visszamászott az elejére. Utánanéztem az Ikea honlapján a játszóalagútnak(gyanítottam, hogy onnan van, ahogy a legtöbb fejlesztő játék), az ára nem baráti, de a vaterán még drágábban árulják:(
Időközben olvastam Marcsi blogját, hogy Angliában, hogyan megy a lomtalanítás és a selejtezés, egy kicsit elszomorodtam, hogy nálunk minden normális, fejlesztő, érdekes játék miért kerül egy kisebb vagyonba.

Kende nagyon élvezte, jól elfáradt, kitombolta magát és most ismét alszik. Tegnap is sokat aludt napközben, ráadásul az éjszakát is átaludt. Biztos most nő:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése