Összes oldalmegjelenítés

2012. január 3., kedd

Kendus és Noel barátsága

Az úgy volt, hogy szülés után egyágyas szobában szerettem volna lenni, aztán a front miatt sokan szültek és az egyágyasok már elkeltek.
Így kerültem az 5 ágyasba egyedüliként, aztán másnap reggelre megtelt. Elsőként Noémi érkezett, szegény nagyon ramatyul nézett ki, azt gondoltam, hogy császározták. De nem, sokáig tartott a szülés nála, elfáradt és nagy fájdalmai voltak. Én jól éreztem magam, ezért felajánlottam a segítségem és beszélgetünk. Innen indult a barátságunk.Örülök neki, hogy a kapcsolat azóta is tart, a gyerekek jól eljátszanak együtt, voltunk már tornán, koncerten, játszóházba és vásárolni is együtt.
Mindkét fiú aktív, muzikális. Jó hogy van a baráti társaságban Kendussal egyidős fiú, és közel lakunk egymáshoz.
Ma itt voltak nálunk, táncoltak és bújocskáztak a fiúk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése