Összes oldalmegjelenítés

2012. január 29., vasárnap

Anyanap

A nőgyógyászom kérdezte, hogy hány éves vagyok, mondtam neki. hogy 29-én leszek 29 éves.
Ami már majdnem harminc, de még kettessel kezdődik.
Terveztünk sok mindent a mai napra, de úgy ébredtem, hogy fájt a torkom és gyengének éreztem magam, Csibónak pedig fájt a feje(általában vasárnapra megfájdul a feje)
Szerettem volna a Nemzeti Galériába elmenni a Hősök, királyok, szentek című kiállítást megnézni (ami késik nem múlik)és elmenni vacsizni.
Délelőtt felkeltünk, megreggeliztünk és játszottunk Kendével, aztán elmentünk sétálni, a hideg idő elnyomta és elaludt a babakocsiban. A szomszédos cukiból hoztunk haza finomságokat, én mákos guba szeletet ettem, nagyon fincsi, aztán én is lefeküdtem aludni.
Amikor mindhárman felkeltünk már 2 óra elmúlt, játszottunk, bevásároltunk a Tescóba és elmentünk vacsizni az ismerősök által ajánlott soroksári úton lévő Giusto étterembe.
A hely elegáns, kicsi és hétköznap lehet menüt is enni.Az étlapi árak drágák voltak, Zoli nyúlcombot kért én csirkemellett aszalt paradicsommal , salátával, rizottóval. Étvágygerjesztőnek hoztak mini bagettet hozzá olívaolajat balzsamecettel(ilyet még nem láttam), Kendusnak is betunkoltam az olajba a kiflit, kiköpte, inkább natúran gyűrte be.
Zoli a nyúlcomb helyett bárányt kapott(ami kereken 1000ft drágább,mint a nyúl), szóltunk a pincérnek, mondta, hogy az ő hibája, nyúl árban fizettük.Torkoskodáshoz ide vastagabb pénztárca kell.
Finomak voltak az ételek, de nem lehet összehasonlítani a  Duna Gardenes báránycomhoz, az mindent visz(gyerekbarát a hely, elég sok játék van a gyerekeknek és külön étkészletet hoznak a gyerkőcnek)
Kendus holnapi ebédje az elhozott féladagom.
A vacsi végére a fiatalembernek sikerült bekakilnia, eszméletlen büdi volt, már desszertet nem kértünk:(
                                                   
                                                                     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése