Összes oldalmegjelenítés

2012. január 5., csütörtök

Fodrásznál

Tegnap délután elmentünk fodrászhoz, hárman. A hajvágás Kendénél legalább három emberes feladat, ketten kelünk, akik lefogják +fodrász.
Mióta kellemetlen emlékeket őriz az orvosokról, azóta, aki idegen és fehér ruhában van, attól fél, orvosra asszociál.
Én fogtam a kezeit, Csibó a fejét és gyorsan ment. Nem rakok fel képet, hogy ilyen volt-ilyen lett, mert a változás nem látványos, csak a fülénél:)Ott kicsit ki lett nyírva...
Ami engem illett, az én fejem is változásokon ment keresztül, olyan bubi frizurám lett, olyan mikrofon frizura. A fodrász jól összecsapta, kb.10perc alatt végzett. Hajnalban, amikor a tükörbe néztem megrémültem és elterveztem, hogy délelőtt felkeresek egy másik fodrászt.
Aztán máshogy alakult a délelőttünk és még mindig öreglányos a fejem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése