Összes oldalmegjelenítés

2019. június 29., szombat

Oltásos kör

Kende hétfőn ottalvós táborba megy az osztállyal Óbányára, a Mecsekbe. Tavaly Kőszegen táboroztak, szerintem életre szóló élményeket gyűjtött, azóta is emlegeti, hogy hol -mikor-kivel-hogyan- mi történt. Csapatépítőnek sem utolsó. Így utólag sokan bátornak titulálnak, hogy elsősként elengedtem(előtte talán két alkalommal aludt máshol), nem bántuk meg.
Olyan kétéves lehetett, amikor egy margitszigeti kirándulás után a füle belsejébe észrevettem a kullancsot. Még jó, hogy észrevettem, elsőként kosznak gondoltam. Ügyelet lett a vége és rá, kb. 2 hétre lett lázgörcse, bekerültünk a Lászlóba. Akkor túl voltunk egy kullancs elleni oltáson, kijelölt időpontunk volt a második szurira. Ezt átélve rettegek a kullancsoktól.
Emlékeztető oltást kapott tegnap, hiába kértem, hogy ne nézzen a tűre és a dokinéni műveletére, utána lesápadva leült, ivott, nem pityergett, hősként viselkedett. Rudit kért jutalmul.
Vince pedig megkapta a 6 éves oltását, azt mondta, hogy ő dörzsölést érzett és nem szúrást. Nem elégedett meg egy rudival, sorolta mi jár neki:)Neki jövőre esedékes a kullancs elleni figyelmeztetés, majdnem kettőt kapott(az asszisztens elfelejtett a kis könyvben lapozni.
Éjszaka egy kis hőemelkedése volt, mindketten fájlalták a karjukat(azért simán ment a bicózás)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése