Összes oldalmegjelenítés

2019. június 9., vasárnap

Egy cipő, két cipő, három cipő

Csomagolásban gyors és profi vagyok. A taktikám az, hogy a kanapéra összegyűjtöm a ruhákat, tisztasági, gyógyszeres pakkot, aztán jön a szendvicsgyártás, nasi, gyümölcs az ételes design kosaramba(belső fele hűtőtáskaként is funkcionál), végezetül a cipők.
Esküvős-Familypark hétvégére kikészítettem a fiúknak 2 gumicsizmát(kiszámíthatatlan az idő), 2 benti papucsot(utálom, ha itthon zokniban-mezítláb szaladgálnak, pláne idegen szálláshelyen), 2 szandál, 2 ünneplős cipő az esküvőre.  Ez eddig 8 lábbeli. Zolinak: ünneplős, benti papucs. zárt ciő vagyis +3. Most 11nél tartok. Hozzájön az én elegáns, magassarkúm, benti papucs, zárt, lapos lakk cipő. Összesen 14 pár cipőt viszünk magunkkal, ez rengeteg. Nem panaszként, örülök, hogy ennyi van, van miből válogatni, de a Familyparkba egész nap egy lakkcipőben feldagadt a lábam, aznap ért oda a nyári hőség, annyi eszem lehetett volna, hogy egy nyári szandit is bedobjak a 14 pár cipő mellé.

2 megjegyzés:

  1. Én teljesen megértem, hiszen két teljesen különböző programotok volt és ráadásul tényleg totál kiszámíthatatlan az időjárás. Nekünk sem lett volna kevesebb...

    VálaszTörlés
  2. Nekünk mindig van egy külön cipős táska. És még így is mindig az a pár szandál/cipő hiányzik, amit épp nem rakok el. :-)

    VálaszTörlés